Gå til innhold

Tilbakeblikk: SimCity 2000 (C64, Amiga, DOS, Mac, PS3, PSP, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, nostalgi. Husker fortsatt en del av easter eggene (superman, f.eks). Spilte mye SimCity før, helt til Societies kom. :nei:Heller SimCity 2000 enn den nye SimCity, sier jeg. :wee:

 

Nostalgisk ja! Du mener Sim City 4?

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde mye morro sammen med vennene i SimCity 2000 tidene, det var jo ikke flust med datamaskiner rundt om den gangen. Så vi satt gjerne 2-4 stykker sammen helt til foreldre ringte å maste om at vi måtte komme oss hjem :p

 

Jeg kommer dog ikke til å anskaffe med nye SimCity, EA's 'always online' og mikrotransaksjons planer har i grunnen gitt meg avsmak. For ikke å snakke om Spore, som var en katastrofe.

Lenke til kommentar

Fantastisk spill. Trenger ikke si stort mer enn det. "The Sims City DRM Online" kommer ikke til å komme i nærheten engang. Da er det jo kjekt at Sim City 2000 er mye billigere på GOG også.

 

Er også det eneste spillet i historien jeg ikke fikk spilt ved release fordi jeg ikke hadde bra nok skjerm. Var vel et av de første spillene som krevde SVGA.

Lenke til kommentar

En advarsel mot å kjøpe SC2000 hos GOG: Det er DOS-edition, ikke Windows-edition. Problemet med DOS-versjonen er at den har en grense på antall mikro-simulasjoner som blir utført. Når byen din vokser over en viss størrelse vil systemer slutte å påvirke statistikk og diverse mekanikk i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...