Gå til innhold

Nå skal Microsoft og EA visstnok bli bestevenner


Anbefalte innlegg

Dette blir bare bedre og bedre. 720 online only, ingen bruktspill støtte. Så kommer EA inn i bildet med sin mikrotransaksjon i hvert spill og økte priser. Microsoft har gravd seg i et hull de virkelig bør jobbe for å komme seg ut av.
Rykter er en fin bil. Det er bare positivt at folk er bekymret for den neste xboxen, men dere bør ha i bakhodet at Microsoft ennå ikke har sagt et pip om konsollen.

 

Sånne rykter som online only og ingen bruktspill støtte var sikkert sanne som ofte sånne rykter er. Men etter PS4 avslørte at de ikke har sånt, så må de sikkert tenke seg godt om, og jeg regner med de fjerner alt av sånt. Er selvmord å gjennomføre det nå. De kommer nok til å nevne at det aldri var sånn heller, så vi kommer nok ikke til å finne ut om ryktene stemte om vi ikke får noen ordentlige lekasjer.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne rykter som online only og ingen bruktspill støtte var sikkert sanne som ofte sånne rykter er. Men etter PS4 avslørte at de ikke har sånt, så må de sikkert tenke seg godt om, og jeg regner med de fjerner alt av sånt. Er selvmord å gjennomføre det nå. De kommer nok til å nevne at det aldri var sånn heller, så vi kommer nok ikke til å finne ut om ryktene stemte om vi ikke får noen ordentlige lekasjer.

 

Alt Sony faktisk har bekreftet er at konsollen vil kunne bruke offline.

 

At Sony besvarer spørsmålet vedrørende bruktspill med "det er min forventning" trenger ikke å bety noe. Det ble bare sagt at bruktspill vil kunne brukes på de forskjellige maskinene, men om det koster oss 150 kr å aktivere et bruktspill vil jeg allikevel kalle det en sperre. Når Sony blir spurt om dette ønsker de ikke å svare på det, men sier at de vil snakke om hva planene rundt bruktspill er senere i år, så dette kan tyde på at de har noe på gang.

Lenke til kommentar

Det lukter et universalt aktiveringssytem som Steam på langt vei. Selvfølgelig blir de ikke å blokkere brukte spill. For det første vil de ikke tjene penger på reaktivering, og ikke alle har muligheten til å laste ned så store spill den dagen spillet går ut av produksjon.

 

Blokkere brukte spill, og reaktivering for en sum er to forskjellige ting, noe de nekter å svare på. 150 kr var bare et eksempel.

 

Det siste vi hørte var:

 

It's not something that I feel I have any further announcement or comment to make on, other than to acknowledge with you that it's a massively important issue and of course we are going to do the right thing,"

 

http://www.gamespot.com/news/sony-on-ps4-used-games-we-are-going-to-do-the-right-thing-6404470

 

 

 

Når Yoshida ble spurt om aktiveringskoder for å fjerne en eventuell sperring svarte han:

 

"That's my expectation, that PS4 games will work on [the] hardware,” he stated when pressed. “That's my expectation. Ummm ... yeah. We have to really name our system services to explain more about it."

Lenke til kommentar

Sånne rykter som online only og ingen bruktspill støtte var sikkert sanne som ofte sånne rykter er. Men etter PS4 avslørte at de ikke har sånt, så må de sikkert tenke seg godt om, og jeg regner med de fjerner alt av sånt. Er selvmord å gjennomføre det nå. De kommer nok til å nevne at det aldri var sånn heller, så vi kommer nok ikke til å finne ut om ryktene stemte om vi ikke får noen ordentlige lekasjer.

Rykter og ubekreftet informasjon går nesten for det samme. Poenget er at vi ikke har noe konkret informasjon om konsollen ennå.

 

Det kan jo for så vidt bare være snakk om en misforståelse av MS' markedsføring av konsollen: "Xbox Durango er en konsoll som alltid er online, selv når den avslått blablabla"

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Sånne rykter som online only og ingen bruktspill støtte var sikkert sanne som ofte sånne rykter er. Men etter PS4 avslørte at de ikke har sånt, så må de sikkert tenke seg godt om, og jeg regner med de fjerner alt av sånt. Er selvmord å gjennomføre det nå. De kommer nok til å nevne at det aldri var sånn heller, så vi kommer nok ikke til å finne ut om ryktene stemte om vi ikke får noen ordentlige lekasjer.
Rykter og ubekreftet informasjon går nesten for det samme. Poenget er at vi ikke har noe konkret informasjon om konsollen ennå.Det kan jo for så vidt bare være snakk om en misforståelse av MS' markedsføring av konsollen: "Xbox Durango er en konsoll som alltid er online, selv når den avslått blablabla"

 

Jeg ser det er lite vits i å holde en disjuksjon med deg ang dette temaet. Etter å ha lest gjennom din post så ser jeg klart og tydelig at du aldri ville ha innsett om det var noe galt med Microsoft. Jeg er ikke i mot Microsoft, siden jeg faktisk har kjøpt alle konsoller de har solgt så langt. Men de har fortsatt drete seg ut denne gang, og jeg ser frem til å få ryktene avkrefta.

Lenke til kommentar

Jeg ser det er lite vits i å holde en disjuksjon med deg ang dette temaet. Etter å ha lest gjennom din post så ser jeg klart og tydelig at du aldri ville ha innsett om det var noe galt med Microsoft. Jeg er ikke i mot Microsoft, siden jeg faktisk har kjøpt alle konsoller de har solgt så langt. Men de har fortsatt drete seg ut denne gang, og jeg ser frem til å få ryktene avkrefta.

Hvorfor? Fordi jeg mener det er unødvendig å oppføre seg som om dette allerede har blitt bekreftet? Microsoft har gjort flere ting som jeg ikke har likt, men det blir for dumt å klage over noe som de aldri har annonsert.

 

Jeg kommer til å bli veldig skuffet dersom konsollen krever en konstant internettforbindelse, men inntil vi vet noe konkret om konsollen så kommer jeg til å tolke ryktene som det de er: Rykter.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Her ser vi altså tydelig en som er fan av en av konkurrentene til MS (sannsynligvis Sony), og som mener at dette utrolig nok svekker Microsofts sjanser til å vinne han som kunde. Det er bare en type logikk som kan ligge bak noe slikt, og det er ikke spesielt logisk.

Nå var jeg heller negativ til EA og deres potensielle sammarbeid med MS. Når EA har et så dårlig rykte som det de har, så er det kanskje ikke til MS's beste å sammarbeide med de. Jeg ønsker ihvertfall ikke det om jeg skal kjøpe MS's nye konsoll. Med andre ord, veldig logisk, så styrker ikke dette ønsket mitt om å skaffe meg deres neste konsoll. EA er kjent for sin dårlige måte å behandle kunder på og å slenge seg på alle slags nye trender for hvordan få mer kontroll over produktet sitt på kundenes bekostning. Uansett hvilke konsoller jeg ender opp med å kjøpe så ønsker ikke noe så ille for MS's neste konsoll. Selv om jeg hadde vært en "Sony fanboy", så vet jeg også at slike dårlige "practices" lett smitter, spesielt om det blir halveis godtatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...