Gå til innhold

Nå skal Microsoft og EA visstnok bli bestevenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hatt problemer med EA spill.

The Sims 3 stopper opp hele tiden, samme med Dragon Age Origins,

Ikke prøvd Sims 3, men hadde ingen problemer med Dragon Age: Origins. Ingen av kameratene mine som har spilt DA:O har heller opplevd lignende. Dette tyder på at det kan være et lokalt problem hos deg, ellers ville samtlige hatt samme problem.

Lenke til kommentar

Ikke prøvd Sims 3, men hadde ingen problemer med Dragon Age: Origins. Ingen av kameratene mine som har spilt DA:O har heller opplevd lignende. Dette tyder på at det kan være et lokalt problem hos deg, ellers ville samtlige hatt samme problem.

Lokalt.............. jeg må le.

 

Det finnes over hundre vis av tråder hvor folk sliter med Dragon Age Origins Pc versjonen krasjer til deskop lag , korrupte filer.

 

Men over til seriøs inlegg, jeg kom meg ikke videre i spillet på grunn av hver gang jeg møtte en fiende så crashet spillet, og det skjedde en del ganger.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Rart det er så mye negativitet rundt dette, om det faktisk skulle vise seg å stemme, så er det jo en gigantisk seier for MS, og et tilsvarende tap for Sony og Nintendo. EA er ikke bare Origin og dreper av gamle spillserier - de er også gode og populære spill som Battlefield og Dead Space - og ikke minst så er de ansvarlig for Fifa som er det soleklart mest populære og viktigste suksessfaktoren for Playstation i Europa. Selv om det skal mye til at MS i denne tiden har fått en avtale som er omfattende nok til å virkelig utgjøre en forskjell, så er den nedvurderingen av potensialet som ligger i avtalen som jeg ser ovenfor, ganske kortsiktig - og ikke særlig gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Rart det er så mye negativitet rundt dette, om det faktisk skulle vise seg å stemme, så er det jo en gigantisk seier for MS, og et tilsvarende tap for Sony og Nintendo. EA er ikke bare Origin og dreper av gamle spillserier - de er også gode og populære spill som Battlefield og Dead Space - og ikke minst så er de ansvarlig for Fifa som er det soleklart mest populære og viktigste suksessfaktoren for Playstation i Europa. Selv om det skal mye til at MS i denne tiden har fått en avtale som er omfattende nok til å virkelig utgjøre en forskjell, så er den nedvurderingen av potensialet som ligger i avtalen som jeg ser ovenfor, ganske kortsiktig - og ikke særlig gjennomtenkt.

De får bare et spill, det er det eneste.

Lenke til kommentar

Min første tanke da jeg så dette var "Oi...dette er ikke bra"

Hvorfor? Fordi det er Microsoft og EA sammen, de er ille nok hver for seg. Jeg bryr meg lite om det er ett eller fler spill det er snakk om, dette lover ikke godt med mindre de begge skjerper seg.

 

MS prøver å kontrollere allt de har, og presse mest mulig penger ut av det. Det samme gjør EA.

Ta Xbox live f.eks, eller DLC og mikrotransaksjon kjøret til EA. For å ikke snakke om sjefen for EA som presterer og skryte av at han aldri har godkjent et spill uten online støtte, helst med multiplayer.

 

Greit at de er ute etter å tjene penger, ser den, men dette er 20 skritt over grådighet.

 

Dere som drar opp Battlefield og Fifa får meg til å le litt. Ja det er sikkert greie spill det, har ikke spillt dem selv, men jeg har hørt mye om dem. Ingen av dem har utviklet seg særlig mye over årene, og bare kommer ut fordi... det er det de gjør? Hvor mange andre fotball spill er det egentlig som konkurerer med Fifa?

 

Og Dead Space? Vel.. har ikke hørt så mye poitivt om utviklingen der altså. Det startet som horror/skrekk, og ble til hva enn du vil kalle det nå. De som likte 1'ern, liker stort sett ikke 3'ern, for det er ikke i samme sjanger lenger.

 

OH oh oh! Du kan jo spørre folkene i Bioware hvordan det var å jobbe med EA ;)

 

med MS sin lisens kontroll og EA sin DMR/online/pengetjenedrit så har jeg liten tro på at noe bra kan komme ut av dette..

Lenke til kommentar

Poenget er ikke om du eller jeg liker spill som Fifa, men at de har betydning. Flere kommentarer gikk automatisk i retning av at dette var betydningsløst, fordi EA suger, og at MS må ha mer for å kunne konkurrere med alt det positive som er skrevet om Sony i det siste. En slik analyse glemmer helt hvor viktig EA sine serier er for Playstation, og selv om det feks er lite trolig at et spill som Fifa ville bli eksklusivt for MS, så er det absolutt ingen grunn til å ikke ta et rykte som dette som et potensielt meget viktig ess i ermet for MS, og det var det mitt innlegg handlet om.

 

Og for ordens skyld, jeg spiller heller ingen av de tre seriene jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Det er ingen som vet hva de får enda. Potensialet er endeløst, og det er derfor ganske idiotisk å begynne å rakke ned på EA når vi vet hva de har å bidra med. At realitetene sikkert ikke kommer til å bli ett spill engang, er dog en annen sak.

Det er ingen som rakker ned på grunn av det, man rakker ned på EA får de er pengebedrift og ødelegger for ærlige hard working folk med kreativitet, du som liker Nintendo må da se at det er urettferdig og stenge ut kreativitet og heller lage spill etter polls.

Lenke til kommentar

Les den første posten i denne tråden. Den avskriver dette ryktet som uinteressant. Det kan godt hende det som kommer ut av dette vil være uinteressant, men det vil i så fall ikke være fordi det er EA som er involvert her - de har muskler nok til å gjøre solid skade på både Sony og Nintendo om de feks velger å la sine sportsspill være eksklusive til Xbox.

 

At vi er mange som ikke bryr oss nevneverdig om EA sin buisness eller spill endrer ikke på det.

Lenke til kommentar

Les den første posten i denne tråden. Den avskriver dette ryktet som uinteressant. Det kan godt hende det som kommer ut av dette vil være uinteressant, men det vil i så fall ikke være fordi det er EA som er involvert her - de har muskler nok til å gjøre solid skade på både Sony og Nintendo om de feks velger å la sine sportsspill være eksklusive til Xbox.

 

At vi er mange som ikke bryr oss nevneverdig om EA sin buisness eller spill endrer ikke på det.

Microsoft har ikke råd til og kjøpe sportspill......................

 

Dette er bare dårlige rykter, rykter er som regel 80 % fake , og det er verre og lage enda mere rykter av falske rykter.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

De har råd. Det betyr dog ikke at jeg tror de vil gjøre det, da det ville kostet aaaaalt for mye. MEN: Poenget mitt er at vi ikke vet. Dette kan være noe dlc til Respawns neste spill, eller det kan være en sinnsyk eksklusiv eller noe enda bedre. Men det er ingen grunn til å avvise det bare fordi det er EA det er snakk om.

 

Om ryktene er sanne eller ikke er en helt annen diskusjon, det vet vi selvsagt ingenting om.

Lenke til kommentar

De har råd. Det betyr dog ikke at jeg tror de vil gjøre det, da det ville kostet aaaaalt for mye. MEN: Poenget mitt er at vi ikke vet. Dette kan være noe dlc til Respawns neste spill, eller det kan være en sinnsyk eksklusiv eller noe enda bedre. Men det er ingen grunn til å avvise det bare fordi det er EA det er snakk om.

 

Om ryktene er sanne eller ikke er en helt annen diskusjon, det vet vi selvsagt ingenting om.

Ja vi får bare vente og se

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...