Gå til innhold

Tomb Raider - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp med en Qte.

 

Spiller på pc med tastatur og mus. Er i en hule for å plukke opp en resiver eller noe. Så kommer det en ulv ut av intet og hopper på deg. Får sparket den unna, stukket pilen i halsen på den. Men så står det Press button 0. Hva i alle dager er Button 0?

 

Håper noen kan svare på det, jeg blir gal :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takket være iToMaN har jeg nå Tomb Raider til nedlasting fra Steam. Gleder meg til å få testet det.

 

Må bare klone den nye SSD-disken min slik at jeg får C: på den. Noen som har en oppskrift?

 

Ingen problem Orwandel!

Hva skulle jeg med 2 like spill på samme plattform :p

Var så dum at jeg glemte å avbestille det hos amazon.co.uk, la inn bestilling der i august ifjor!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hei, jeg står nå ganske fast, er i pistoltrøbbel. Jeg er cirka 35% uti.

 

 

 

Har kommet til Shantytown (hit http://i47.tinypic.com/25qxgsy.jpg) og klarer pokker ikke komme meg forbi alle disse som skyter på meg. De gangene jeg har kommet meg et stykke gjennom infernoet har jeg dødd på grunn av manglende ammunisjon, men som oftest blir jeg plaffet ned før det. Gjorde dere noe spesielt her for å få det til?

 

 

Jeg liker generelt sett spillet veldig godt, men all denne skytingen er til tider voldsomt ødeleggende for opplevelsen, synes jeg.

Jeg vil spille Tomb Raider for å utforske, løse gåter og skyte litt her og der, jeg er ikke interessert i en kvinnelig versjon av Farcry eller noen av de 1500 andre skytespillene som finnes.

 

 

EDIT: Jeg fikk kverket alle sammen etter cirka 10 forsøk. Det bringer visst lykke å skrive innlegg her. :)

Endret av -mamama-
Lenke til kommentar

Skal inrømme at skjermen ble noe rød, men hadde ikke direkte noen problemer med den biten selv. Blir mye værre mot slutten. Mot slutten ble spillet ræva. Men bare de to siste chaptersene jeg hadde noe problem med.

 

Interessant. Allerede nå er jeg ganske lei og begynner å angre på at jeg kjøpte spillet. :nei2:

Lenke til kommentar

Skal inrømme at skjermen ble noe rød, men hadde ikke direkte noen problemer med den biten selv. Blir mye værre mot slutten. Mot slutten ble spillet ræva. Men bare de to siste chaptersene jeg hadde noe problem med.

 

Hæ? Det eneste jeg har hørt er folk som klager over at spillet er for LETT, og at man må spille det på "hard". Jeg har omtrent akkurat startet (fikk en defekt minnebrikke som har ødelagt moroa med blåskjermer dagen lang, men Memtest86+ fant synderen. Det er bare det at å troubleshoote 16 GB minne fordelt på 4 slotter tar laaaaaaaaaaang tid), men kjører det på hard. Kommer jeg til å angre?

 

Bonusbilde:

 

x9D4d3H.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ferdig spillet og jeg er i ekstase her jeg sitter. Det er sjelden jeg koser meg så mye ifra start til slutt med et spill.

 

Som oftest så sitter jeg dem siste timene og bare vil at det hele skal ta slutt slik at jeg kan avinstallere og starte på noe nytt. Men med dette spillet så var jeg så fascinert med historien og dem ekstremt vakre og spennende omgivelsen at det eneste som gikk igjennom hode var "hva skjer nå?".

 

Balansegangen med utforskning,kamp og gåte løsning er etter min mening perfekt. Spillet ble aldri for vanskelig eller for enkelt slik at en mister interessen men holder deg akkurat nok i hånden slik at du fortsatt føler deg rimelig bad ass eller smart når du kommer deg videre.

 

Så for meg er dette til PC en ekstremt velfortjent 10 av 10.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ferdig spillet og jeg er i ekstase her jeg sitter. Det er sjelden jeg koser meg så mye ifra start til slutt med et spill.

 

Som oftest så sitter jeg dem siste timene og bare vil at det hele skal ta slutt slik at jeg kan avinstallere og starte på noe nytt. Men med dette spillet så var jeg så fascinert med historien og dem ekstremt vakre og spennende omgivelsen at det eneste som gikk igjennom hode var "hva skjer nå?".

 

Balansegangen med utforskning,kamp og gåte løsning er etter min mening perfekt. Spillet ble aldri for vanskelig eller for enkelt slik at en mister interessen men holder deg akkurat nok i hånden slik at du fortsatt føler deg rimelig bad ass eller smart når du kommer deg videre.

 

Så for meg er dette til PC en ekstremt velfortjent 10 av 10.

 

Jeg kom akkurat inn i tråden for å si tilnærmet det samme, men nøyer meg med å si; Enig med deg!

 

Vil ha mer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det var alt for enkelt jeg. Tilogmed siste boss tok jeg uten å dø en eneste gang. På hard altså. Forstår virkelig ikke det, for jeg pleier å slite i de fleste spill om jeg spiller noe vanskeligere enn normal.

 

Helt enig. Bra spill, men det er altfor lett! Sklir igjennom hele greia på HARD mens jeg spiller på laptop med laptopmus!

Lenke til kommentar

Dere er kanskje mer drevne en meg? :p Spiller ikke så voldsomt mye for tiden så det er nok noe i det...

 

Men spilte det med en gamepad på PC, og det er vel da uten aim assist? Synes det var akkurat passe utfordrene. Likte det at jeg følte meg rimelig bad ass i kampene og hadde "overgrepet" så å si. Men at jeg samtidig måtte ha tunga rett i munnen når det ble mye action.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...