Gå til innhold

Tips til serier


Anbefalte innlegg

Leter etter bra tv seier med kanskje litt action?

 

Noen serier jeg elsket, og kunne ha sett om igjen og om igjen;

 

The Sopranos

Game Of Thrones

Spartacus

The Wire

Breaking Bad

The Walking Dead

 

Serier med kvalitet

 

 

Prøvde å se på House Of Card S01E01 men likte det ikke særlig? Er det en slik tv-serie der man må se flere episoder for å like den? Hvor mange episoder?

 

Prøver også å se på Boardwalk empire, men samma spørsmål som HOC. ^

 

følger med på nå The Walking Dead, Spartacus, Game Of Thrones, Breaking Bad. Men siden episodene kommer ut indviduelt (pga den foregår forsatt) ser jeg på 24 hele tiden via Netflix.

 

Så tips til nye tv-serier? ikke no 80/90 talls serier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om du liker politiske dramaer kan jeg anbefale Borgen, og House of Cards.

 

Btw, når du nevner at du har sett første episode av HOC så vil jeg faktisk anbefale deg å se videre, da det kan virke som en veldig kjedelig serie, men den har mye krutt i seg.

 

Borgen er en av de beste seriene jeg har sett, og anbefaler å begynne fra Sesong 1, episode 1 slik at du ikke spoiler noe for deg selv med å begynne på noen av de andre tre sesongene. Forøvrig er det premiere på sesong 3 av Borgen på NRK i kveld klokken 22:00.

 

Politiske drama er mye action i, men bare ikke med skudd.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...