Gå til innhold

CasterAnd

Anbefalte innlegg

Kom over Origin Generator for en liten stund siden, hadde det så utrolig gøy at jeg ville starte en liten tråd med både mine og andres morsomme innslag :)

 

Origin Generator: http://en.seoi.net/yurai

Hvis du ikke vet hvor du skal laste opp bildene kan du for eksempel bruke Imgur.

 

Regler:

- Du MÅ poste et bilde fra Origin Generator. Du kan gjerne kommentere andres bilder, men da under ditt eget bilde.

 

Ellers håper jeg at resten er selvforklarende slik som det er med de fleste andre slike tråder, og som det er med Diskusjon.no's retningslinjer :p

 

Da begynner jeg med et par enkle ord, humret spesielt med Hardware.no... Neida, dere er ikke *så* forferdelige:

y6bII6P.pngYvskDNy.png

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt fra Wikipedia.

Mosaic is the art of creating images with an assemblage of small pieces of colored glass, stone, or other materials. It may be a technique of decorative art, an aspect of interior decoration, or of cultural and spiritual significance as in a cathedral. Small pieces, normally roughly quadratic, of stone or glass of different colors, known as tesserae, (diminutive tessellae), are used to create a pattern or picture.

Men jeg bruker jo Paint!

post-281003-0-48487700-1361232352_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...