Gå til innhold

Nå er HBO her - for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Sa opp i dag med følgende kommentar:

 

Nå har jeg vært kunde hos HBO Nordic siden starten. Fremdeles er den tekniske løsningen så langt unna brukervennlig det går an å komme. Det eneste fremskrittet har vært at appen til ipad forstår sånn halveis at jeg er norsk og ikke trenger å velge tekst til hver eneste episode. Å få opp en "fancy" meny i begynnelsen med serier totalt basert på slump er et dårlig utgangspunkt. Når jeg trykker på serier igjen får opp den samme "fancy" menyen med totalt tilfeldige serier gjør det ikke bedre. At jeg må laste ned et spesialprogram til PC for å kunne se en episode er elendig. PS3 støtten har uteblitt. Jeg kunne fortsatt å skrive i det uendelige om hvor dårlig tilrettelagt tjenesten er, men dette får holde som et utgangspunkt. Skaff dere et abonnement hos Netflix, så kanskje dere kan lære litt om brukervennlighet. Takk og adjø.

Lenke til kommentar

Må vels i meg enig i mye at det ATCollider sier her. Bruker stort sett appen til Samsung Smart-TV, men også endel på web.

 

- Samsung appen er fortsatt slik at man må velge undertekst hver gang (hvilket ikke bryr meg da jeg ikke bruker undertekst, men fruen er lettere irritert på dette)

- Samsung appen legger ikke ting i Nylig Sett, så man må huske selv hvilken episode man så sist, eller huske å legge neste episode i watchlist, og så fjerne den derfra når man har sett den.

- Samsung appen har ingen søkemulighet jeg har klart å finne. Man må velge Serier -> Alle Serier -> [serie] -> Sesong -> Episode.. Mye trykking med andre ord.

Også på web er det tungvindt å finne frem til serier og riktig episode. Netflix har genial løsning på dette.

 

Men, så er det dette med seriene da. Å få tilgang til 4-5 av seriene jeg følger med på, rett etter visning i USA på lovlig vis er verdt de 79,- selv om jeg må knote litt med dårlig brukergrensesnitt. I tillegg mye bra standup, og filmutvalget er ikke så galt som det en gang var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...