Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er med i IPv6 pilotprosjektet hos Get og har et problem. Det er av og til ustabilt, i at etterspørsler av og til ikke kommer igjennom. Jeg kan åpne en side, f.eks google.no og får beskjed at siden kan ikke nås. Prøver jeg igjen med F5 virker det med en gang.

 

Jeg tror dette får mobiltelefonen min til å skifte til 3G data nettet - og dette er veldig dyrt da jeg ser mye youtube hjemme på mobilen.

 

Tenkte jeg skulle lage en tråd om det her og få litt tilbakemelding samtidig som jeg gir Get tilbakemelding.

 

 

Get_IPv6_unreliable_640.png

Av og til mister jeg forbindelsen eller forespørselen

 

 

Get_IPv6_Nokia_Lumia_800_email_not_updated_400.jpg

Hvis jeg skrur av Data på mobilen får jeg ofte opp denne meldingen på mobilen - gmail push har ikke vært oppdatert på flere timer. Jeg antar at WP gir opp sync med en gang den mister en forespørsel over Get internettet.

 

 

 

Get_IPv6_mobil_faktura_censored_640.png

Første måned etter at jeg ba Get aktivere IPv6 fikk jeg en mye større mobilregning enn vanlig.

 

 

Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 modem er koplet til en Windows XP Pro 64bit PC som deler internett med Internet Connection Sharing som igjen er koplet til en D-Link DIR 655 trådløs ruter satt opp i bridge modus. Har Windows 7 og Windows 8 PCer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...