Gå til innhold

Sjekk denne Galaxy S4-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat kjøpt tilbake den gamle s2en min når jeg innså hvor mye jeg savnet den. Størrelse, design og vekt er utrolig deilig. Eneste jeg savner er HD skjerm. Når jeg kjører rootet 4.2.1 jelly bean er det en drøm.

 

Syns designet er finere enn s3, men det skal jo ikke akkurat så mye til. Blir artig å se hvordan den blir til slutt, og evt hvordan google gjør det med nexus serien. Ingen nye telefoner idag får meg til å bytte ut s2. Byttet fra galaxy nexus fordi jeg ble lei av den tykke formen og det dårlige kamera. Men var kjekt å få nyeste android hele tiden da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at dere nevner spesifikasjonene som sannsynlige, men ikke sier noe om Bluetooth 5.0.

Jeg er nemlig interessert i hva denne gjør, ettersom jeg ikke kan finne noenting om denne standarden utover at den forventes i diverse mobiler...

 

Jeg tipper også at de ikke velger Gorilla Glass 3, men denne fleksible skjermen de jobber med. Etter min logikk burde jo den være bra solid. Det forventes vel også at den skal ta etter Sonys toppmodeller i form av deres vannpolicy. Og det er jo også overhengende sannsynlig at de implementerer samme trådløse lading som Nokia 920, da jeg har forstått at dette vil være en standard, i motsetning til den de kom med til S3, som var et forsøk på å få den de brukte da til å bli en standard.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...