Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en ungdom som ønsker å kjøpe adobe programer, jeg tenkte på creative cloud eller bare master collection. Hvilken burde jeg velge, og jeg lurer også på om jeg er kvalifisert å kjøpe det på ungdomsrabbat, siden jeg bare er 14, hvis jeg er det så lurer jeg på hva jeg skal fylle ut på eksamensår, og om de kontakter skolen, eller noe sånt?.

 

MVH: Nicolas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står at det gjelder for ungdomskole også, en venn av meg har det også, men han husker ikke hva han gjorde

 

Det så jeg nå at det stod her: https://creative.adobe.com/join/edu

 

Du får prøve å registrere deg via linken, "Date of graduation" da velger du vel bare måneden og året du er ferdig med ungdommskolen regner jeg med.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du kjøper en av programpakkene, har du fortsatt programmene etter du er ferdig med skolen. Creative cloud regner jeg med kun gjelder for den tiden du er i skole. Nå er det noen år siden jeg kjøpte PS mm, men på den tiden var det i hvertfall slik at du fikk lov til å beholde/bruke alle programmer ad infinitum til ikke-kommersielt bruk. I tillegg finnes muligheten til å oppgradere til nyeste versjon under vanlig/kommersiell lisens senere om behovet er der i ettertid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du kjøper en av programpakkene, har du fortsatt programmene etter du er ferdig med skolen. Creative cloud regner jeg med kun gjelder for den tiden du er i skole. Nå er det noen år siden jeg kjøpte PS mm, men på den tiden var det i hvertfall slik at du fikk lov til å beholde/bruke alle programmer ad infinitum til ikke-kommersielt bruk. I tillegg finnes muligheten til å oppgradere til nyeste versjon under vanlig/kommersiell lisens senere om behovet er der i ettertid.

 

Det er ikke lenger begrensninger for bruk av studentversjon av Adobe programvare. Dette gjelder også for kommersiell bruk.

 

"Can I use my Adobe Student and Teacher Edition software for commercial use?

Yes. You may purchase a Student and Teacher Edition for personal as well as commercial use."

 

Kilde: http://www.adobe.com/sea/special/education/students/studentteacheredition/faq.html

Lenke til kommentar

Nei...du MÅ i tillegg ha ett skriv fra en av lærerne(..)

Feil.

 

Det holder å innsende kopi av gyldig kvalifikasjonsbevis:

Kvalifikasjonsbevis

Kvalifikasjonsbeviset må være et dokument som er utstedt av institusjonen, med navnet ditt, institusjonsnavnet og gjeldende dato.** Registreringsbevis inkluderer blant annet:

  • skole-ID-kort
  • karakterutskrift
  • skoleattest
  • kvittering på betalt semesteravgift

** Dokumenter som er datert i løpet av de siste seks månedene, regnes som gjeldende.

 

 

Og - universitet, høyskole (godkjent offentlig eller privat universitet eller høyskole som gir grader som krever minst tilsvarende to års fulltidsstudier) videregående skole, ungdomsskole og barneskole er alle godt nok her.

Endret av Trondster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feil.

 

Det holder å innsende kopi av gyldig kvalifikasjonsbevis:

 

 

 

Og - universitet, høyskole (godkjent offentlig eller privat universitet eller høyskole som gir grader som krever minst tilsvarende to års fulltidsstudier) videregående skole, ungdomsskole og barneskole er alle godt nok her.

 

Mulig det er så med Adobe...hos NIK gikk det ikke i det hele tatt uten ett brev fra skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...