bojalborg Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 I forrige uke betalte jeg for bytte av skjerm på mine htc one x hos mobilsenteret i Oslo, men har ikke byttet skjermen enda. Problemet er at i ettertid har mobilen min blitt ødelagt, og å fikse den kommer til å bli neste like dyrt som å kjøpe ny. Er det mulig å få tilbake pengene, eller har jeg driti meg ut?
nomore Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Hvordan kan dette henge sammen? Du har betalt for bytte av en skjerm, som ikke er gjort enda, og i mellomtiden er telefonen blitt ødelagt? Vil det bety at du har forhåndsbetalt for jobben som skulle bli gjort?
bojalborg Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Skrevet 31. januar 2013 Hvordan kan dette henge sammen? Du har betalt for bytte av en skjerm, som ikke er gjort enda, og i mellomtiden er telefonen blitt ødelagt? Vil det bety at du har forhåndsbetalt for jobben som skulle bli gjort? Ja.
nomore Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Da foreslår eg at du ringer de og forklarer hva som har skjedd, at du ikke lenger trenger tjenesten og vil avbestille.
bojalborg Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Skrevet 12. februar 2013 Aldri reparer mobilen din på mobilsenteret.
provolone Skrevet 17. februar 2013 Skrevet 17. februar 2013 Hva er galt med mobilsenteret? Har vurdert å sende inn telefonen min der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå