Gå til innhold

Prisantydning: 3mnd gammel Intel i5-3570, 16GB RAM, ASUS P8Z77-V HK, ASUS Radeon HD 7750 GPU, SSD+HDD, Windows 7. Nypris 12,5k


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vurderer å selge min stasjonære PC. Kjøpt på impuls for ca. 3 mnd siden, og har nesten ikke blitt brukt. Kan dere hjelpe meg med prisantydning?

 

- 2 STK Acer 23,6" LCD G245HQbid 1920x1080, 2ms, 80000:1, VGA/DVI/HDMI

 

- 1 STK ASUS Radeon HD 7750 1GB GDDR5 V2 PCI-Express 3.0, DVI, native-HDMI, DisplayPort

 

- 1 STK Corsair GS 600W PSU ATX 12V V2.31, 80 Plus, Standard. 2x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 140mm Fan

 

- 1 STK Fractal Design Define R4 Black Pearl Vifter: 1x 140mm Front, 1x 140mm Bak, Støydempet, ATX, mATX, mITX, USB3.0

 

- 1 STK HDMI 1.4 flat Kabel M/M 2m gullkontakter 1.4 verifisert flat HDMI-kabel med gullkontakter, 2m

 

- 1 STK Intel® Core i5-3570 Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.4Ghz, 6MB, Boxed w/fan

 

- 1 STK Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB Kit w/4X HyperX 4GB DDR3, CL9-9-9-27, 240pin

 

- 1 STK Microsoft Windows 7 Home Premium Norsk, Full, DVD

 

- 1 STK Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM SATA 6Gb/s (SATA3.0) 520MB/320MB/s read/write, Basic Kit

 

- 1 STK Skjermkabel DVI M/M 2m skjermet høykvalitet, dual link

 

- 1 STK Western Digital® Desktop Green 1TB SATA 6Gb/s, (SATA 3.0), RPM = IntelliPower, 64MB, 3.5"

 

- 1 STK ASUS P8Z77-V, Socket-1155 ATX, Z77, DDR3, 2xG3+1xG2-PCIe-x16,SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, DP, WiFi, DLNA, UEFI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i og med at den er brukt hadde jeg hvertfal ikke gidd mer enn 4 000 hvertfal.

 

mulig en del under det og.

 

Hva du personlig er villig til å betale for en brukt datamaskin er vel heller lite relevant til problemstillingen.

 

Dersom en datamaskin koster 12k ny, så vil man vel etter 3 måneder kunne forlange noe mer enn 4k. Sjekk nypris i dag, så slår du av litt.

Endret av Sytklutn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ble litt inaktiv her. Beklager. Jeg gjorde en liten feil i nyprisantydningen. Det var noen komponenter som var overflødige, slik at jeg sendte de tilbake. Fjernet disse komponentene fra listen jeg la i første post, men glemte å trekke de fra i totalprisen. Med skjermer og alt, betalte jeg omtrent 10 000,- for denne maskinen.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med å forstå hvem en skal selge en slik maskin til. Ikke til den krevende redigereren og ikke til gamer'en. Når en skal selge en så dyr pc så blir det stort sett til dem som har noenlunde peiling. Hvis ikke går bare den personen ned til Elkjøp fordi det er billigere der. Her MÅ du dessverre mye ned i pris. Nettopp fordi delene du har kjøpt har du betalt litt mye for, i forhold til hva du får brukt de til. Hovedkort får du for under 700kr, som gir like mye ytelse som det du har. Ingen av de andre delene støtter oppunder hovedkortet ditt. Hadde gjort seg med en K utgave av cpu'n og bedre psu. Operativsystemet er dessverre ikke verdt så mye heller. Her har jeg mine bange anelser at du må såpass mye ned i pris at du ikke har lyst til å selge den.

 

1380057.jpeg

Denne er jo mye bedre en det du prøver å selge. Og dette er nytt

Endret av otl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...