Jump to content
Sign in to follow this  
Redaksjonen.

Et helt lag diskvalifisert i League of Legends

Recommended Posts

]Jeg har mine tvil. LoL lukter bare butikk.

Helt enig, Riot burde egentlig stenge butikken der du kan kjøpe ting for ekte penger å drive veldedighet istedet, den holdningen om å "tjene penger" blir bare for dumt. Jævla mafia!!

• Like 2

Det er positivt å se at slike spille får som fortjent. De burde nesten banne IP-adressen hans/hennes, hvis det går ann.

På en annen side, etter å ha lest noen av kommentarene, vil jeg bare fortelle at bare fordi en eller annen gnom på laget ditt eller på motsander laget klager om, f.eks: "OMG, 3v1. Noobs", så betyr ikke det at alle som spiller befinner seg på et så lavt og usportslig nivå. Alle jeg kjenner som spiller kan ikke fordra syting og sipping, og laget jeg er med i kicker deg med en gang hvis du oppfører deg som en tulling over flere kamper. Som sagt, bare fordi noen er idoter, er det fremdeles bare noen, ikke alle.

Annonse

Er det virkelig noe poeng å skille mellom anti-semittisme og rasisme? Eller dekker anti-semittisme både rasisme og jødedom hat?

Semittene var en rekke folkegrupper i midt-østen, men anti-semittisme brukes som et synonym for jødehat. Hat mot folkegrupper i stedet for farge blir ofte kalt rasisme, av mangel på et bedre ord. Vi har simpelthen ikke noe som heter folkisme (ennå).

Edited by Aiven

Semittene var en rekke folkegrupper i midt-østen, men anti-semittisme brukes som et synonym for jødehat. Hat mot folkegrupper i stedet for farge blir ofte kalt rasisme, av mangel på et bedre ord. Vi har simpelthen ikke noe som heter folkisme (ennå).

Jeg forstår, jeg er selv teknisk sett en halv semit, selvom det faglige uttrykket ikke blir brukt riktig i dag.

Jeg forstår, jeg er selv teknisk sett en halv semit, selvom det faglige uttrykket ikke blir brukt riktig i dag.

Ords betydning endrer seg over tid og fjerner seg ofte fra ordets opprinnelige opphav. Det viktige er at vi forstår hverandre :)

Lol er faktisk helt på tur. Communityet i HoN er ikke det beste, men i forhold til det jeg har opplevd i Lol så er det fantastisk og det er skremmende.