Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Hei, et litt rart problem: Jeg fikk nytt mikro-SIM til ny telefon. Så stappet jeg det kortet i et adapter, og puttet det inn i den gamle telefonen - en HTC Legend. Den finner kortet, og jeg får tastet koden. Men den rapporterer null dekning, altså ingen forbindelse med Telenor. Noen som har en idé hva problemet er? Bjørn
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 Jepp, det fungerer fint i den nye telefonen (Xperia V)
Runar Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Er det snakk om et nytt abonnement eller kun et nytt SIM-kort? Er den gamle telefonen låst? Fungerer den fint med andre SIM-kort? Jeg måtte starte min telefon på nytt etter å ha byttet SIM-kort, du bør gjøre det samme hvis du ikke har gjort det allerede. Eventuelt kan du oppsøke en butikk hvor de selger Telenor-abonnement og spørre om de kan lage et nytt microSIM-kort, bare for å fjerne all tvil om at det er kortet som er årsaken til problemet.
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 Hmm, jeg prøvde det i en gammel Nokia N86 - der virket det som det skulle.
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 Nå virker det også i HTC'en, jeg måtte restarte telefonen, som du sa. Takk for hjelpen!
Runar Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Godt å høre det ordnet seg! PS: Trykk på «Løst»-knappen på toppen av tråden for å markere den som løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå