Gå til innhold

Komplett.no åpner for digitalt kjøp av spill (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har noe trøbbel med publiseringssystemet vårt, derfor er datoen feil. Det kan hende Komplett.no har rullet ut tjensten sakte den siste tiden, og først i dag lanserte det for fullt overfor pressen. Vi fikk i alle fall pressemelding med tittelen «Nå kan du laste ned spill på Komplett.no» i dag.

Lenke til kommentar

Så datoen tilfeldig, pleier ikke å snoke etter slikt, eller andre småfeil.. :)

 

Jeg hadde ikke hørt om tjenesten før, så takk! Er litt nysgjerrig på om jeg kommer til å kjøpe noe der, men.. Må innrømme at Steam har fått lov til å gro seg godt fast hos meg.. Har nå 238 spill hos Steam (dog mange kjøpt på salg og uspilt), og liker det å ha alle spill på "ett sted", dessuten liker jeg Steam veldig godt også..

 

 

EDIT: Vel, gikk akkurat inn hos meg at de må aktiveres hos Steam/Origins, så da står det vel bare på pris da! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Mine spill kjøper jeg fysisk fra https://www.coolshop.com/ som er billigst på nye spill i Norge og har mye bedre pris i forhold til komplett.no! Kjøper aldri digitalt for jeg liker å ha en fysisk spillsamling og cd/dvder som jeg kan rippe og lage iso filer av.
fremfor å ha spillet digitalt i utgangspunktet og slippe ripping, mountin og evt nocd cracks?....

 

smak og behag, slepper og laste ned og heller ha 5-10 min instalasjon, noen liker faktisk utsjåne og samle på cases/cover som ermed (som film samlere)

 

 

Lenke til kommentar
Mine spill kjøper jeg fysisk fra https://www.coolshop.com/ som er billigst på nye spill i Norge og har mye bedre pris i forhold til komplett.no! Kjøper aldri digitalt for jeg liker å ha en fysisk spillsamling og cd/dvder som jeg kan rippe og lage iso filer av.
fremfor å ha spillet digitalt i utgangspunktet og slippe ripping, mountin og evt nocd cracks?....

 

No cd crack er ikke noe stress. De fleste spill har online activation så man trenger heller ikke å bruke cd etter å ha aktivert det online.

 

Det er godt å ha fysisk spill for i tilfelle tjenester som steam blir nedlagt [et eksempel bare].

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...