Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tina fortjente absolutt ikke en stol , hu har tross alt kommet inn på nytt? Er ikke det en stor nok fordel? I tilegg kom Rene inn igjen. At de klager på Isabell hele tiden syntes jeg er merkelig. Hu har vært offer flere ganger enn mange andre og har vært såpass heldig/flink at hu ikke har gått ut enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, Kristian René tilbake :D Jessda. Håper han vinner hele greia. De andre bryr jeg meg ikke om, men håper virkelig ikke Louis vinner.

 

Litt overrasket over at Sander lot seg overtale av Tina da, men han viser jo at han er lett å bøye. Blir en interessant sisteuke, nå som alliansene sprekker, skjulte allianser har oppstått, og det i bunn og grunn er alle mot alle.

Remi er forøvrig en idiot dersom han velger Louis og ikke Pia. Remi og Pia ville faktisk stått veldig sterkt som par i finalen. Blir de satt opp mot f.eks. KR og Tina så vinner de.

Lignende så vi i fjor, når Miguel og Via Lill slo det tilsynelatende "sterkeste paret" Andreas og Camilla. Litt rart at folk der inne ennå ikke har skjønt at den der holde seg til sine egne og sin egen allianse-taktikken ikke er optimal. Det hjelper ikke å sitte i finalen sammen med partneren din når dere er i samme allianse og kun har de få andre menneskene fra alliansen til å stemme på dere. Sitter du derimot i par sammen med noen fra motsatt allianse, og da helst opp mot noen som gjerne er litt mislikt i det motstående paret, så vinner du.

Lenke til kommentar

Sander liker å snakke om hvor masse han skal banke og dele ut juling til fiendene, men når han først kommer i en slik situasjon (jfr. velge inn en fallende soldat vs Tina), kommer han ut av skapet som en liten pussy som hvilket som helst kvinnfolk kan bøye. Latterlig pinlig og svak opptreden.

Lenke til kommentar

Å diskutere med Tina er jo som å prate med en drittunge i trassalderen. Hun tenker ikke rasjonelt overhodet og er ute av stand til å se saken fra motstanderens side. Hadde lett bøyd meg for henne og håpet at produsentene straffer den drittungeaktige holdningen ved å gjøre tilbakekomsten til noe negativt.

Lenke til kommentar

Cpt. lande Liker at du kritiserer viaplay brukere så kommer du med slikt materiale selv ;)

 

Å diskutere med Tina er jo som å prate med en drittunge i trassalderen. Hun tenker ikke rasjonelt overhodet og er ute av stand til å se saken fra motstanderens side. Hadde lett bøyd meg for henne og håpet at produsentene straffer den drittungeaktige holdningen ved å gjøre tilbakekomsten til noe negativt.

 

Huff ja, hun har en sånn jævlig dominant holdning. Utrolig slitsomt og krevende å se på.

 

EDIT: Latterlig skriveleif..

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, Kristian René tilbake :D Jessda. Håper han vinner hele greia. De andre bryr jeg meg ikke om, men håper virkelig ikke Louis vinner.

 

Litt overrasket over at Sander lot seg overtale av Tina da, men han viser jo at han er lett å bøye. Blir en interessant sisteuke, nå som alliansene sprekker, skjulte allianser har oppstått, og det i bunn og grunn er alle mot alle.

Remi er forøvrig en idiot dersom han velger Louis og ikke Pia. Remi og Pia ville faktisk stått veldig sterkt som par i finalen. Blir de satt opp mot f.eks. KR og Tina så vinner de.

Lignende så vi i fjor, når Miguel og Via Lill slo det tilsynelatende "sterkeste paret" Andreas og Camilla. Litt rart at folk der inne ennå ikke har skjønt at den der holde seg til sine egne og sin egen allianse-taktikken ikke er optimal. Det hjelper ikke å sitte i finalen sammen med partneren din når dere er i samme allianse og kun har de få andre menneskene fra alliansen til å stemme på dere. Sitter du derimot i par sammen med noen fra motsatt allianse, og da helst opp mot noen som gjerne er litt mislikt i det motstående paret, så vinner du.

 

Helt enig, men jeg syntes at både Tina og Kristian Rene er uverdige vinnere. Måten de har spilt på har vært taktisk dårlig og de har blitt straffet for det, i tillegg snakker de nedverdigende om alle andre deltagere som de ser på som sterke konkurrenter og klager gjentatte ganger på hvor lett andre har hatt det.

 

Men alikevel kommer BEGGE inn igjen, i tilegg kom Charlotta inn på nytt tidligere, som er Tinas beste venninnde, Remi som er KR sin beste venn på utsiden er også en deltager. Det er jo helt klart at de har hatt det ALTFOR lett for den gjengen der.

 

Jeg kommer nok til å utvikle post traumatisk stress etter denne sesongen som følge av Tina.

Endret av bmw1502
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror skjermen kommer til å gå ad undas om jeg må sitte og høre på Tina som snakker om hvor "føkkings dritt" alt sammen er i dag. Unn deg et smil, ditt hespetre! Rent bortsett fra ting relatert til Kristian Renés tilbakekomst har jeg ikke sett et eneste intervju med Tina hvor hun ikke sitter der med oppsperra øyne og henger ut noen. Ekstremt slitsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...