Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Innboforsikring til leid garasje


phnx85

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis leier en garasje sammen og vi begge to står på leiekontrakten.

 

Jeg tok kontakt med Gjensidige for å høre om mine forsikringer dekker garasjen eller om jeg trengte egen forsikring på den. Min innboforsikring dekket inntil 50000,- ved tyveri, så lenge garasjen er låst og kun jeg har tilgang til den. Jeg kunne tegne egen innboforsikring på garasjen for å få dekket høyere verdig.

Problemer er at vi er to stykker som leier sammen. Han jeg snakket med hos Gjensidige mente at jeg antageligvis ville få avslag ved et eventuelt oppgjør. De hadde heller ikke noe produkt som ville dekke vårt behov.

 

Dette kan da umulig være en unik problemstilling? Hvordan gjør andre som leie garasje sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og 2 andre hadde en garasje vi leide gjennom vinteren for å plassere bilene i.

 

Jeg fikk tegnet en forsikring hos Tryg, da jeg ringte og forklarte hvor mange nøkler som fantes og hvor mange personer de var fordelt på. Vi fikk tilbude om å tegne hver vår "andel" i forsikringen, slik at ikke de andre skulle få noen problemer om det kun var jeg som stod på kontrakten.

 

Generellt fikk jeg veldig god service ved å ringe og snakke med dem. Anbefaler bare å ringe litt rundt til du treffer en kundebehandler som vil gjøre den lille ekstra innsatsen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...