Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Slutt på nytt innhold i Age of Empires Online (PC)

Recommended Posts

Annonse

Ikke overraskende dette. Desverre så betaler enkelte alt for mye penger for disse "gratisspillene", men tenker ikke etter at alt av innhold forsvinner den dagen utvikleren slår av serverene sine.

Vedlig synd. Synes dette spillet var regelrett fantastisk, og de lekte med en spennende betalingsmodell.

Det eneste spennende med en slik betalingsmodell er hvor mange kroner de klarer å lure unna godtroende fjols.

Det eneste spennende med en slik betalingsmodell er hvor mange kroner de klarer å lure unna godtroende fjols.
Neida. Der tok du altså feil. Synd, men du skal ha for forsøket.

Hva snakker du om Sthusby? selvfølgelig er modellen satt opp slik at du kan klare deg uten å betale, Men det er såvidt, og mulighetene om du betaler er vanligvis for gode til å unngå, jeg mener halvparten av driten du kan kjøpe til spillet er jo bare pynt, og mye av det er items og diverse ting som er utrolig bra og kan ikke skaffes utenom betaling.

Håper fortsatt på AOM 2 da :)

Hva snakker du om Sthusby? selvfølgelig er modellen satt opp slik at du kan klare deg uten å betale, Men det er såvidt, og mulighetene om du betaler er vanligvis for gode til å unngå, jeg mener halvparten av driten du kan kjøpe til spillet er jo bare pynt, og mye av det er items og diverse ting som er utrolig bra og kan ikke skaffes utenom betaling.

Håper fortsatt på AOM 2 da :)

Neida, feil igjen.

Om noen lurer på hvorfor jeg ikke svarer sthusby, så er det fordi jeg ikke driver med guttungediskusjon hvor den ene parten ikke bidrar med noe annet enn "jeg har riktig, du tar feil" uten videre argumentasjon.