Gå til innhold

[Løst] Ingen emner eller innlegg


Anbefalte innlegg

Jeg er ingen spesielt flittig bruker av diskusjon.no og det er en god stund siden jeg logget på sist.

Og når jeg kom inn på sidene i dag, og så at det var en varsling, en som hadde sittert meg, klikket jeg på denne, men ingenting kom opp på skjermen.

Jeg gikk på "Mine innlegg" for å se, men der var det heller ingen ting, alt var borte.

Hva har skjedd?

Jeg trodde ikke at et forum som dette slettet ett eneste innlegg da akkurat det er en del av ideologien bak og hensikten med et forum som diskusjon.no at her ville det være hjelp å finne i gamle tråder. Men noe har åpenbart skjedd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Litt vanskeleg å vite kva innlegg det kan vere snakk om. Kan du gå inn her og kopiere lenka du ikkje får opp, så kan eg sjå på den?

 

Mine innlegg hentar trådar du har vore aktiv i dei siste 4 månadane, der det har vore aktivitet dei siste 3 månadane. Skal du lengre bak enn dette må du endre dette øverst på "Mine innlegg". Sidan du ikkje har posta sidan september i fjor kan det stemme bra at du ikkje har noko der med standardinnstillingane.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...