Gå til innhold

Uæææh, "endetiden" er her!


Anbefalte innlegg

Dårlige nyheter for kristne som fantaserer om endetiden og begrunner det med at det er så utrolig mye krig og sult nå til dags, noe som er to av de viktigste tegnene på verdens ende:

 

http://www.aftenposten.no/meninger/Grunn-til-optimisme-7079555.html

 

Aldri tidligere i historien har det vært mindre sult og færre sykdommer i verden.

 

Ifølge PRIO har færre blitt drept som følge av krig de siste ti årene enn noen gang før i det forrige århundre.

 

 

 

Skuffet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror De virkelig at det finnes en fullstendig oversikt over dette?

 

Ikke glem hvor mye korrupsjon det er i verden. Vær skeptisk.

 

Ikke glem alle konspirasjonene De blir utsatt for i hverdagen. Tenk over dette.

 

Verdens undergang kan også komme utenifra.

 

Jordens ozonlag er svært så svekket alerede og når det går en vei så vil ikke dette snu med det første. Siste 4 årene så har solen økt i styrke. Månen lyser sterkere. Solen gir mer stråling og sterkere varme. Dette tar jeg som et tegn på jordens undergang fordi urettferdighet, sult og krig vil alltid følge menneskeheten.

 

Urettferdighet er naturlig. Ikke rettferdighet som er det menneskeskapte antonymet til urettferdighet.

 

I dagens samfunn er det meste feil og det er ikke meninga at folk skal vite alt mulig. Derfor blir nettet stadig mer lokalisert... det vil si stadig mindre globalt. Dette er fordi folk skal vite minst mulig om verden rundt seg for å hindre folk i å lære seg de store differansene.

 

Man tror at internett er åpent men det er ikke slik lenger. Det blir gradvis mindre åpent og man får stadig mindre frihet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjør man ikke for å opprettholde (over)troen på dommedag liksom ^^^

 

Helt håpløst. Sier seg selv at religion IKKE er veien å gå for å lage fred og fordragelighet i verden i hvertfall, når halvparten av dem, minst, er dødskulter som har død og fordervelse som høyeste ønske OG som tror det er rett rundt hjørnet... Ikke mye å bygge fremtiden på, eller hva :/

Lenke til kommentar

Ikke glem alle konspirasjonene De blir utsatt for i hverdagen. Tenk over dette.

 

Fokuset på drivhuseffekten kan være en konspirasjon for å tvinge landene til å samarbeide mot en felles krise. På den måten blir verden mer globalisert.

 

Man tror at internett er åpent men det er ikke slik lenger. Det blir gradvis mindre åpent og man får stadig mindre frihet.

 

Det virker slik at internett blir stadig mer sensurert i retning av samme sensur som i avisinnlegg. Det er ikke alle innlegg man sender inn til avisen som kommer på trykk.

 

Stiller meg spørrende til at bare "falske kristne" tror på endetiden, da store deler av Bibelen bygger opp om troen på en endetid, og ventingen på den.

Tenk på Johannes' Åpenbaring, den siste boka i Bibelen. Det er visst slik at personer som tar Johannes' Åpenbaring helt bokstavelig blir sett på som sekteriske, men ikke desto mindre står jo denne boka i Bibelen og den har gjort det i flere tusen år.

Lenke til kommentar

Stiller meg spørrende til at bare "falske kristne" tror på endetiden, da store deler av Bibelen bygger opp om troen på en endetid, og ventingen på den.

Tenk på Johannes' Åpenbaring, den siste boka i Bibelen. Det er visst slik at personer som tar Johannes' Åpenbaring helt bokstavelig blir sett på som sekteriske, men ikke desto mindre står jo denne boka i Bibelen og den har gjort det i flere tusen år.

Den enetiden de ventet på kom år 70 e.Kr, siden er det ingen ekte kristne som har snakket om noen endetid.

Lenke til kommentar

Fokuset på drivhuseffekten kan være en konspirasjon for å tvinge landene til å samarbeide mot en felles krise. På den måten blir verden mer globalisert.

 

 

 

Det virker slik at internett blir stadig mer sensurert i retning av samme sensur som i avisinnlegg. Det er ikke alle innlegg man sender inn til avisen som kommer på trykk.

 

Stiller meg spørrende til at bare "falske kristne" tror på endetiden, da store deler av Bibelen bygger opp om troen på en endetid, og ventingen på den.

Tenk på Johannes' Åpenbaring, den siste boka i Bibelen. Det er visst slik at personer som tar Johannes' Åpenbaring helt bokstavelig blir sett på som sekteriske, men ikke desto mindre står jo denne boka i Bibelen og den har gjort det i flere tusen år.

Når jeg merker tegn på min egen kropp og sensitivet så er faktisk sant det som skjer med ozonlaget... Det er i ferd med å svekkes og jeg er ikke i tvil et eneste sekund. 4 år siden jeg så de første tegnene til dette og jeg ser mange tegn. Jeg ser mye i lite og det er jeg glad for det er lærerikt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...