Gå til innhold

Se vår nye testlab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Så nå kan vi forvente en ny test hver dag :whistle:

 

(Og takke f for at nå kan julegnålet endelig avsluttes, siste måned har akams forside lignet på en sirkusarena - håper "noen" tar til vettet og forstanden ved neste jubeltid)

 

Tor

 

Jeg hadde håpet på romsjulskalender også da, men fikk en glad gjeng med labbrotter istedenfor :)

Endret av Nautica
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tviler på det, egentlig, tatt i betraktning at julekalenderen i år ga oss ca ny leserrekord tre uker på rad. :wee:

Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul? At noen av disse så i tillegg når de først har klikket seg inn på forsiden også klikker på en av nisselukene krever vel ingen vitenskap for å forstå.

 

Typisk i desember er folk som leter etter konkret info om ditten og dutten de kanskje ønsker å handle til jul - og ikke folk som leter etter nettsiders julekalendere. Så kanskje ville mer matnyttige kamerarelaterte artikler gitt samme antall ekstraklikk i desember, kanskje til og med flere.

 

Tor

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul?

 

Ganske enkelt slik at vi har verktøy som til enhver tid viser hvor mye hver artikkel er og har vært lest. Akkurat når det gjelder julekalenderen er bildet temmelig klart, dessverre.

 

(Dessverre fordi det er en drittjobb å lage 24 julekalenderluker, hente inn premier, trekke vinnere, få sendt premiene til rette vedkommende, etc. Jeg ville mye heller brukt tiden min til å skrive kameratester, men slik er altså ikke verden)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul? At noen av disse så i tillegg når de først har klikket seg inn på forsiden også klikker på en av nisselukene krever vel ingen vitenskap for å forstå.

Jeg er rimelig sikker på at det er på grunn av konkurransene at de ser en så stor økning i lesertall. Julekalandre på nettet har blitt big business og det er mange som bruker mye tid på slikt.

Lenke til kommentar

Ser bra ut den "labben". Håper det kommer mye godt stoff ut fra den.... :dribble:

Synes det er helt greit at det ikke skjer så mye annet enn julekalender i desember jeg...., da vet en jo at en ikke går "glipp" av så mye annet... (når en allikevel ikke har så god tid til "surfing" som ellers.....) :xmas:

Desto artigere å være med når "ting skjer" og gode artikler/tester osv. er i hovedsetet, utover på nyåret....... :dremel:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor får man kjøpt sånne produktfotorigger?

 

Hvis produktene ikke er så store kan det kanskje passe med en som den her...

 

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

eller her...

 

http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&supplierid=&searchSource=search&isfactory=&searchkey=Photo+Studio+tent&catalog=#search

 

post-226353-0-52238000-1357258622_thumb.jpg

Endret av flageborg
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...