Gå til innhold

Hvor kjøper man paraplyer?


Anbefalte innlegg

Var innom et kjøpesenter i dag og trålet rundt i sportsbutikker, klesbutikker og alt-mulig-butikker for å finne en paraply, men uten hell. Betjeningen jeg spurte i de forskjellige forretningene visste heller ikke hvor man kunne få tak i det. Det eneste jeg fant var en billig-paraply i en H&M-butikk av den typen man kan få i dagligvare-butikker, men jeg er på jakt etter en sammenleggbar kvalitetsparaply. Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom et kjøpesenter i dag og trålet rundt i sportsbutikker, klesbutikker og alt-mulig-butikker for å finne en paraply, men uten hell. Betjeningen jeg spurte i de forskjellige forretningene visste heller ikke hvor man kunne få tak i det. Det eneste jeg fant var en billig-paraply i en H&M-butikk av den typen man kan få i dagligvare-butikker, men jeg er på jakt etter en sammenleggbar kvalitetsparaply. Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

 

Prøv butikker der man selger vesker og kofferter :)

Lenke til kommentar

Du kan jo se evt ring om de fortsatt har peak performance paraplyene hos Gmax rett over veien fra storo storsenter. Kan ikke huske prisen.

 

 

 

 

Fant en liknende en på XXL i dag og, men den er uaktell fordi den ikke er sammenleggbar. Kravet er at den skal passe inn i en dameveske som er sånn passe stor. Det er litt av bekymringen med den på Enklere Liv og, men jeg får jo bare sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Nille-paraplyene er engangsparaplyer.

Jeg brukte en slik en gang. Så kom et lite vindkast, og stanga bøyde seg!

 

 

Jeg vil tipse deg om en genial konstruksjon:

Paraplyer med overlappende "tak", som lar vinden passere, samtidig som du er helt tørr.

Disse paraplyene tåler vind.

Jeg husker ikke merke, men om kvalitet er viktig, kjøper du en sånn. Da blir den ikke tatt av vinden.

 

Håper andre kan bidra med å identifisere den geniale paraplyen.

 

 

 

EDIT:

Mulig det var denne paraplyen jeg har prøvd:

Eller bare noe tilsvarende... Den likner i hvert fall.

gb-demo.jpg

http://www.gustbuster.com/

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Nille-paraplyene er engangsparaplyer.

Jeg brukte en slik en gang. Så kom et lite vindkast, og stanga bøyde seg!

 

 

Jeg vil tipse deg om en genial konstruksjon:

Paraplyer med overlappende "tak", som lar vinden passere, samtidig som du er helt tørr.

Disse paraplyene tåler vind.

Jeg husker ikke merke, men om kvalitet er viktig, kjøper du en sånn. Da blir den ikke tatt av vinden.

 

Håper andre kan bidra med å identifisere den geniale paraplyen.

 

 

 

EDIT:

Mulig det var denne paraplyen jeg har prøvd:

Eller bare noe tilsvarende... Den likner i hvert fall.

gb-demo.jpg

http://www.gustbuster.com/

 

Den ligner litt på den jeg postet over, men det spørs om den er like god. http://www.sportamore.se/produkt/9586-peak-performance-golf-umbrella-flerfargad#gallery-1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...