Gå til innhold

THQ gir bort Metro 2033 gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart ide av THQ dette :)

Håper virkelig de kommer seg igjen, siden de nå har bevist at de virkelig ønsker å overleve å gi ut mange av de lovende spillene de har klar for neste år! Kan også si at jeg først fikk øynene opp for THQ når Saints Row først kom og har siden det likt dem, uansett om de har gjort en del dårlige valg da... Men det gjør alle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg prøver å komme inn på siden så loader den litt også bare går den tilbake til Facebook startsiden igjen... Har prøvd flere browsere men skjer alikevell... Hjelp?

 

Du kan prøve å søke på THQ sin Facebook-side og finne give-awayen derfra. Det burde hvertfall fungere. Du bør og være innlogget før du åpner linken, men ikke sikkert det løser problemet (siden du sannsynligvis er innlogget) Hadde det samme problemet første gang, men fungerte andre gang...

Lenke til kommentar

Godt initiativ, håper for THQs skyld at det hjelper på. Selv betalte jeg for Metro sist det var på steam-salg, tror det lå rund omkring en femtilapp.

I mine øyne er det mer eller mindre gratis for et spill som kostet 500ish ved launch. På tross av at det kanskje ikke er det nyeste så er det fremdeles bleeding edge. Det forteller i alle fall viftene på GTX680en meg XD

Lenke til kommentar

Dette er ett spill jeg alltid har hatt lyst til å spille.. Skaffet meg det via facebook i går og nå er jeg for pysete til å starte det opp igjen :(

Kom meg til toppsiden og ble overfalt av flere mutanter på rad :( så synd at jeg er for pysete til å fortsette dette brilliante spillet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...