Gå til innhold

Anmeldelse: Sonic & All-Stars Racing Transformed (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ha oversett noe i spillet, men når vi samles 4 stykk for å spille lokalt finner jeg ingen mulighet til å velge mer enn en bane. Burde vært en form for mesterskap der en velger 4-6 baner og får poeng etter plassering.

 

Etter endt løp må en helt tilbake til menyen for å kunne endre bane, ellers kjører en bare samme bane om og om igjen.

 

En siste ting er at en MÅ vente til ale har fullført. På tidligere Sonic Racing så starter nedtelling når første person er i mål.

Lenke til kommentar

Mulig jeg ha oversett noe i spillet, men når vi samles 4 stykk for å spille lokalt finner jeg ingen mulighet til å velge mer enn en bane. Burde vært en form for mesterskap der en velger 4-6 baner og får poeng etter plassering.Etter endt løp må en helt tilbake til menyen for å kunne endre bane, ellers kjører en bare samme bane om og om igjen.

 

Det er en "Grand Prix"-modus under career som setter sammen fire løp akkurat slik du etterspør ;)

 

"Med sitt andre forsøk i en karting-sjanger"Har vi glemt Sonic Drift 1 og 2 til Game Gear?

 

Det har vi nok da ja ;) Endret sporenstreks!

 

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...