Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops Declassified (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, bladde ned til karakteren først bare for å se karakteren, og ja wow 2.... dette er ikke bra for vita konsollen, og gleder meg til å lese hvorfor det suger så jævlig ;S

 

EDIT:

hahahhahahahahahahhahaahahaha nesten så at jeg må kjøpe meg vita og dette spillet bare for å få en skikkelig god latter om morgenen <3

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Er helt utrolig hvordan Sony skal kunne få solgt PSVita når de holder på med de spillene her. Nihilistic la siste strøk på Resistance: Burning Skies i slutten av mai... Dvs. de hadde 5-6 mnd. på å lage Declassified.

 

Jeg kan hverken fatte eller begripe hvorfor dette spillet på død og liv skulle ha samme release-dato som black ops 2? Hvorfor kunne de ikke fått kanskje 5-6 mnd. ekstra og kanskje fått et bedre spill?

 

Håpløst... Men som en vita-eier så må jeg si meg veldig fornøyd med andre titler som LBP Vita og Need for Speed Most Wanted.

Lenke til kommentar

"Det blir ikke stort verre enn dette.", "Call of Duty på PlayStation Vita gjør egentlig ingenting riktig,"Likevel får det 2/10? Er ikke helt sikker på om jeg vil vite svaret, men hvordan ser et spill som får 1/10 ut? Har noen et eksempel? :p

 

Om et spill skal oppnå 1/10 bør det for min del være nærmest uspillelig. Jeg kommer ikke på noen gode eksempler med spill jeg personlig ville gitt laveste karakter akkurat nå, men blant annet Pac-Man Party 3D har oppnådd denne bragden her på Gamer.no tidligere i år: http://www.gamer.no/artikler/105172/anmeldelse-pac-man-party-3d/

 

Ellers har vi en oversikt over hva vi legger i hver karakter her: http://www.gamer.no/artikler/6840/slik-vurderer-gamerno-spill-/

Black Ops Declassified er svært dårlig, men jeg føler ikke det faller innenfor kriteriene for et 1/10-spill. :)

Lenke til kommentar

Koser meg glugg ihjel med spillet. Spiller det selvklart på PC, altså Black Ops 2. Men å spille dette på Vita er fantastisk gøy. Anmelder må ha hatt en grusom forferdelig dag for å gi dette 2/10, vet ikke om jeg skal le eller grine. Det har også blitt patchet en god del og spillet for meg er en sterk 8/10. Ta rennefart i denne anmeldelsen og kos dere med spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...