Gå til innhold

– Vi vil ikke bli en Battlefield-fabrikk (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Og det er ett bevist valg, for vi ønsker ikke å bare være en Battlefield-fabrikk."

 

Hvis dette er hva han faktisk sa, så er tittelen til artikkelen feil. Det kan tolkes som at de ønsker å være en Battlefield-fabrikk, men ikke bare det.

 

Jeg er virkelig spent på Battlefield 4, dog. Jeg er redd det kommer til å være dårlig.

Lenke til kommentar

"Og det er ett bevist valg, for vi ønsker ikke å bare være en Battlefield-fabrikk."Hvis dette er hva han faktisk sa, så er tittelen til artikkelen feil. Det kan tolkes som at de ønsker å være en Battlefield-fabrikk, men ikke bare det.Jeg er virkelig spent på Battlefield 4, dog. Jeg er redd det kommer til å være dårlig.

 

Min feil. Det hadde sneket seg inn en 'bare' der som ikke hørte hjemme. :) Endret nå. Takk!

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Likte Mirror's Edge veldig godt (og ikke minst soundtracket! for de som har Spotify, søk etter "Solar Fields" :) ).

Håper de dropper våpen i Mirror's Edge 2, siden det bare stagnerte hele den "de er etter meg" følelsen man fikk.

Men det tviler jeg på skjer, siden smågutta ikke vil kjøpe (la foreldrene sine kjøpe..) førstepersons-spill uten våpen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...