Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe


Anbefalte innlegg

Jeg har ingen egne meninger. Har 1000 kr å brenne av på spill. Orker ikke lese om spill, orker ikke se på youtube videoer, review osv. Men skal absolutt ha meg nye spill. Så anbefaller meg spill i alle sjangre, men fortell hvorfor. Men jeg kommer ikke til å lese det, jeg bare velger ett på random. Men ikke anbefall noe dårlig. Jeg liker alle spill. Bare det ikke er kjedelig, også skal det gå fort. Om det går mer enn 10 sekunder uten at jeg skyter på noe gidder jeg ikke. Også skal det helst være multiplayer, for historie i spill er det verste jeg veit, filmer i spill man ikke kan hoppe over er kjipt ass... Herre gud hvem spiller noe slikt! LOL.

 

Så kjør på med forslag!

 

Eller helst ikke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

The Elderscrolls V: Skyrim; Et eventyr spill som har en fantastisk storyline, så vel som mange hyggelige side-quests.

 

Battlefield 3: Et stort spill, som både kan nytes online, og offline med storyline. Hoveddelen i dette spillet er multiplayeren.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare: Et fantastisk spill som både har en sterk flerspiller del, men som også har en grei storyline.

Lenke til kommentar

Ok, takk til alle som tok seg tid til å svare, var ikke meninga å sløse bort tiden deres. Men det var vel det jeg til syvende og sist gjorde ;)

 

Jeg var selfølgelig ikke ute etter spill anbefallinger, noe jeg antyder hele veien gjennom og explesitt sier helt til slutt.

 

Tråden var ment som ett lite spark bak til de som til stadig lager slike tråder her. Ikke noe galt i å lage tråder hvor man ønsker råd om hva som finnes på markedet, som er bra i gitte sjangre. Men synes det er altfor mange som kommer her å regelrett ber andre om å fortelle dem hvilket spill de skal kjøpe. Som ikke orker å lese om ting selv, finne informasjon eller overhode tenke selv.

 

Så jeg skrev denne Ironiske tråden. Noe jeg tydeligvis må øve mer på, da desverre ingen fikk med seg hva jeg mente. Så det får jeg ta på min kappe. Beklager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...