Gå til innhold

Anmeldelse: Skylanders Giants (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virket spennende. Har en 4-åring som allerede er ganske dreven på ds. Vil dette passe hans alder, eller mener du eldre barn?

 

Hei

 

Noen av oppgavene man møter underveis vil kanskje være litt vanskelig, men med litt hjelp tror jeg nok det skal gå bra.

 

Fordelen er at lekene kan brukes uansett om spillet faller i smak eller ei.

Lenke til kommentar
Dette virket spennende. Har en 4-åring som allerede er ganske dreven på ds. Vil dette passe hans alder, eller mener du eldre barn?
HeiNoen av oppgavene man møter underveis vil kanskje være litt vanskelig, men med litt hjelp tror jeg nok det skal gå bra.Fordelen er at lekene kan brukes uansett om spillet faller i smak eller ei.

 

Takk! Da var en julegave i boks :)

Lenke til kommentar

Hvorfor står det bare XB360, når det også er ute til PC, PS3, Wii, Wii U (ikke ute ennå, logisk nok, men bekreftet) og 3DS? Kan også nevne noe annet småpirk:

 

- Det er ute til 3DS, men både Spyro's Adventure og Giants er helt andre spill her. Vi snakker helt annen historie, helt annet gameplay og helt andre brett i begge spillene.

 

- I tillegg til Spyro's Adventure og Giants har vi Skylanders Universe (PC), Lost Islands (iPad og iPhone) og Cloud Patrol (iPad og iPhone), og Battlegrounds kommer ganske snart. Universe er et MMO, Lost Islands et bybyggerspill og Cloud Patrol et rent skytespill. Alle disse kan bruke figurene fra Spyro's Adventure og Giants. (med unntak av Cloud Patrol, som bare støtter Spyro's Adventure foreløpig, men Giants-støtten er underveis.) Alle disse spillene er gratis, men du kan betale for å gjøre ting raskere og enklere om du vil. (f.eks bygge hus raskere i Lost Islands osv). Dette kan gjøre det lettere å investere i nye figurer.

 

Anyway, glimrende spill jeg har storkost meg med lenge på PS3en og 3Den. Men seriøst. Pop Fizz som favoritt? Hater fyren selv. :p

Lenke til kommentar

Spyro, hva har de gjort med deg....

 

For det første begynte Spyro-serien å bli rimelig ræva, så det gjør meg ingenting at den er lagt på is foreløpig. For det andre er Skylanders en helt annen serie som ikke har noen som helst sammenheng med Spyro, bortsett fra at det basert på det samme universet. Derfor er for eksempel Spyro ikke engang nevnt i tittelen i det andre spillet, og selv om han og Cynder er spillbare er de bare to av over førti spillbare karakterer. For det tredje: Har du i det hele tatt prøvd Skylanders, eller klager du bare for å klage? ;)

 

Gotta catch'em all!

AAAAAAAAAAARGH!

Vi har 24 stykker så langt o_O

The insanity is contagious!

Amatør. Jeg er oppe i 35, og jeg har ikke barn engang. :p (dette inkluderer riktignok to versjoner av Spyro (vanlig og dark) og to versjoner av Cynder (series 2 og selvlysende), så det står "bare" 33 i spillet.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For det første begynte Spyro-serien å bli rimelig ræva, så det gjør meg ingenting at den er lagt på is foreløpig. For det andre er Skylanders en helt annen serie som ikke har noen som helst sammenheng med Spyro, bortsett fra at det basert på det samme universet. Derfor er for eksempel Spyro ikke engang nevnt i tittelen i det andre spillet, og selv om han og Cynder er spillbare er de bare to av over førti spillbare karakterer. For det tredje: Har du i det hele tatt prøvd Skylanders, eller klager du bare for å klage? ;)

 

 

Amatør. Jeg er oppe i 35, og jeg har ikke barn engang. :p (dette inkluderer riktignok to versjoner av Spyro (vanlig og dark) og to versjoner av Cynder (series 2 og selvlysende), så det står "bare" 33 i spillet.)

Spyro har aldri vert ræva, det siste spillet kom i år 2000

Etter det har det shufflet gjennom forskjellig amatør firma og blitt slaktet mere og mere,

 

Det siste vi har igjen nå er et spill laget av det mest ondeste spille firma som finnes,

 

 

Og hør på deg selv man, du er en voksen person med samle mani, som lar deg lure av og kjøpe 30 stykker Dlc.......

 

Dette er den mest geniale måten og suge penger ut fra et spill som finnes, man kunne ikke forvente mere av Activision

 

 

 

Og Spyro er ikke button mashing for amatører..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hva babler du om? Det siste kom i 2000? Tuller du? For å ta det kort:

 

Original series:

- Spyro the dragon (1998, PS1)

- Spyro 2: Ripto's rage! (1999, PS1)

- Spyro: Year of the dragon (2000, PS1)

- Spyro: Enter the dragonfly (2002, PS2)

- Spyro: A hero's tail (2002, PS2 og xboks)

- Spyro: Shadow's legacy (2005, DS)

 

Legend of Spyro:

- A new beginning (2006, multiplattform)

- The eternal night (2007, multiplattform)

- Dawn of the dragon (2008, multiplattform)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Spyro_(series)

 

Dette alene beviser hvor feil du tar, og jeg kunne gjerne fortsette om jeg gadd bruke tid på sånne som deg. Alt jeg gidder si er du bør først sjekke fakta, så du i det minste har litt peiling på hva det er du snakker om. Hvis ikke ender du opp som nå og gjør deg selv til latter. Skjerpings.

Lenke til kommentar

Hva babler du om? Det siste kom i 2000? Tuller du? For å ta det kort:Original series:- Spyro the dragon (1998, PS1)- Spyro 2: Ripto's rage! (1999, PS1)- Spyro: Year of the dragon (2000, PS1)- Spyro: Enter the dragonfly (2002, PS2)- Spyro: A hero's tail (2002, PS2 og xboks)- Spyro: Shadow's legacy (2005, DS)Legend of Spyro:- A new beginning (2006, multiplattform)- The eternal night (2007, multiplattform)- Dawn of the dragon (2008, multiplattform)http://en.wikipedia.org/wiki/Spyro_(series)Dette alene beviser hvor feil du tar, og jeg kunne gjerne fortsette om jeg gadd bruke tid på sånne som deg. Alt jeg gidder si er du bør først sjekke fakta, så du i det minste har litt peiling på hva det er du snakker om. Hvis ikke ender du opp som nå og gjør deg selv til latter. Skjerpings.

 

(Facepalm)

 

Du vet at Spyro 3 var det siste spillet laget av skaperne.

 

De spillene som har kommet etterpå har vert elendig og laget av andre selskaper, og nå blir serien melket av Activision sin geniale markets strategi mot unger .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...