Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kvalme etter skruning på motor eller brus?


fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Hallo jeg har blitt litt kvalm idag da jeg har stått og arbeidet med en forgasser på en gressklipper motor i hele dag og da har jeg luktet bensin så ble jeg kvalm, lurer på om det er farlig? har også drukket veldig mye brus/brus hvær dag i hele forige uka så lurer på om det er brusen eller bensinet? har ikke fått i meg noen bensin!

 

kan også si at jeg fikk kvalme i forige uke også da jeg holdte på med gressklipemotoren men ble bedre og da jeg hadde gym så skjente jeg at jeg ble litt kvalm

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datablad

 

Det kommer vel an på mengden av både brus og bensindamp :)

husker ikke helt men 0.5l brus hvær dag eller over i en uke tror jeg! har verksted hele dagen og da har jeg holdt på med motoren så kan si over 4 timer men når jeg har blitt kvalm så har jeg gådd bort og kommet tilbake! kan også si at det var litt brent olje på eksos røret da det har vært my oljesøl. eneste jeg har blitt er litt kvalme. Men nå skjenner jeg at kvalmen begynner og gå litt bort! Skal jeg avslutte med mekkinga på motoren? og se i 2-1 dag åssen det går med formen og vis jeg fortsatt er kvalm så skal jeg kontakte lege? Verkstedet er ganske stort med god ventilasjon Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...