Jump to content
Sign in to follow this  
Cuneax

Når kommer varen?

Recommended Posts

Hvorfor er ikke Nexus 4 kommet til prisguide enda?

 

For det første så har den ikke kommet ut enda, for det andre så er det vel bare Google som selger dem?

Share this post


Link to post

Mange ganger så står det at butikken "har på lager" MEN så er dette bare tull. Multicom har feks. 5 virkedager som leveringsbetingelser på ting dem liksom har på lager.

 

Eneste sjappene jeg stoler sånn cirka på som har ting inne på lager og sender kjapt er Komplett,netshop,netonet og cdon.

Greit det er billigere på multicom, men da må man vente 5 dager ekstra ;-)

Share this post


Link to post

Denne, samt "lagerstatus" funksjonen i Prisguide fungerer ikke i det hele tatt -.-

 

Hvilken "Lagerstatus"-funksjon tenker du på? Vi vil veldig gjerne få rettet dette om det er noe galt.

 

Mange ganger så står det at butikken "har på lager" MEN så er dette bare tull. Multicom har feks. 5 virkedager som leveringsbetingelser på ting dem liksom har på lager.

 

Det er helt klart forskjeller på hvor fort man får varen, selv om flere oppgir at de har varen på lager. For det første er det jo et spørsmål om hvor lageret befinner seg, og derfor har vi innført et nytt begrep som heter "Leverandørlager". Det vil si at butikken ikke har varen på eget lager, men at varen ligger på leverandørens lager. Exilim ZR-200 er et eksempel som illustrerer dette.

 

I tillegg kan det være lurt å sjekke leveringstidene til de ulike butikkene. Her ser vi store forskjeller fra butikk til butikk. Klikk på fanen "Nettbutikker" i Prisguide-menyen så får du full oversikt over hvilke butikker som leverer raskt og hvem som bruker lang tid.

Share this post


Link to post
*Snip*

 

Jeg mener at "leveringstid" funksjonen ofte ikke stemmer i det hele tatt, dvs at det står at det ikke er på lager, og så er varen på lager allikevel, nå tenker jeg på etter at du har trykket på varen, og får opp lagerstatusen til de ulike butikkene

Share this post


Link to post

Jeg mener at "leveringstid" funksjonen ofte ikke stemmer i det hele tatt, dvs at det står at det ikke er på lager, og så er varen på lager allikevel, nå tenker jeg på etter at du har trykket på varen, og får opp lagerstatusen til de ulike butikkene

 

Da forstår jeg. Vi får dataene i prislister fra butikkene, og er selvsagt avhengig av at disse stemmer, men det er jo også en rekke ting vi kan gjøre for å kvalitetssikre dataene. Hvis du gidder å sende oss en kort melding (klikk på "tips om feil i priser"-knappen) når du finner feil lagerstatus er det til stor hjelp for oss. Jeg leser alle meldinger som sendes inn, og svarer til alle som oppgir epost.

 

Vi kommer til å jobbe mye med Prisguide fremover og derfor er tilbakemeldinger som dette meget verdifullt. Selv om vi følger nøye med på at prisoppdateringer fungerer slik de skal vil det alltid være meget nyttig å hvordan tusenvis av brukere opplever tjenesten.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...