Gå til innhold

HW-rekka@TG2013 Seating utført.


  

8 stemmer

  1. 1. Pizzatur fredag klokken...

    • 1700
      3
    • 1800
      5
    • 1900
      4


Anbefalte innlegg

Da lar vi Lasse Holm vike, også kjører vi blodig alvor:

 

-Historen bak HW-rekka er for min del litt fjern, det eneste jeg vet er at den har iallefall eksistert siden TG04, og den har vært organisert av meg siden TG08.

 

-HW-rekka er et tilbud for forumbrukere som synes det høres koselig ut å sitte sammen med andre forumbrukere på TG.

 

-HW-rekka er ikke offisielt arrangert av HW.no.

 

-HW-rekka vil (i første omgang) bestå av 144 plasser, altså to rader à 72 plasser på tvers av skipet.

 

-De to radene sitter med ryggen mot hverandre.

 

-HW-rekka har som oftest blitt plassert i utkanten av "silent zone", dette for å tilfredsstille både gamle grinebitere som undertegnede, og PA-hungrige fjortiser ;)

 

-De to radene referes til som Rad A og Rad S, hvor Rad A er med ansiktet vendt mot inngang/utgang/resepsjon/kafeteria-området.

 

-Vi opererer også med Side F og Side Y, hvor side F er den sida av midtgangen hvor inngang/utgang befinner seg.

 

Å bli en del av HW-rekka vil naturligvis kreve at du, når billettsalget starter, kjøper en billett til The Gathering 2012.

Videre må også jeg, eller en annen person jeg utnevner, settes som seater for din billett på www.geekevents.org, nærmere informasjon kommer når dette er aktuelt.

 

Det vil i år, som de tre-fire siste åra foregå på den måten at dere organiserer dere i grupper, og jeg mottar en påmeldingsmail fra kontaktpersonen for gruppa. Kontaktpersonen for gruppa er den eneste jeg ønsker å kommunisere med.

 

post-34672-1281731278,0071_thumb.jpg

 

 

 

PÅMELDING:

 

Påmelding skjer per mail til: [email protected]

Organiser dere i grupper dersom det er noen av dere som skal sitte ved siden av hverandre/på samme hylle, og overlat til en person i gruppa å opptre som kontaktperson overfor meg.

 

Gruppeleder sender meg da en mail med følgende informasjon:

 

-Fullt navn, HW.no-nick og Geekevents-nick på alle medlemmer i gruppa (dersom dere skal ha med folk som ikke er medlem på forumet utgår naturligvis HW.no-nick...).

 

-Omtrent hvor dere i henhold til mitt flotte oversiktsbilde vil sitte, f.eks: "Rad A, Side F, klint inntil midtgangen."

 

 

 

Påmeldte (29 stk):

 

Iceman™

Butseente

Balli

Balli2

Balli3

Balli4

Palex

Palex2

Palex 3

Petter

Petter2

Petter3

Petter4

Petter5

Wheelman

Ozeth

TheMartine

Blackbrrd

PureDarkness

n0va

PureDarkness2

PureDarkness3

PureDarkness4

PureDarkness5

PureDarkness6

PureDarkness7

PureDarkness8

PureDarkness9

PureDarkness10

 

 

 

Seatmapting:

 

post-34672-0-53269700-1364069773_thumb.png

Endret av lceman™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bruk nr hans? det jeg gjorde.

on another note, skulle fikse fri til tg i dag, fant ut at de dagene jeg skulle ha jobbet er det stengt og de andre dagene jeg trengte fri for tg var ikke mine(feil uke) for betalt som vanlig, selv om jeg drar på tg :w00t:

Lite trøkk her i år :(

Endret av Balli
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...