Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ste-faren min ville ha sex med farmora mi...?


Anbefalte innlegg

Hei. Egentlig er han ikke ste-faren min lengre, mora mi og han søkte om skilsmisse for noen måneder siden og har ikke hatt kontakt med hverandre siden den gang. Men jeg har alikevel tatt vare på kontakten med ste-faren min, har ikke hatt noe imot han. Før nå.

 

Han kom på besøk og ville overnatte hos farmora mi. På natta våknet farmor og kjente at noe beveget seg på beina. Hun har problemer med krampe, så hun trodde først at det bare var det. Men når hun kjente etter med hånda så kjente hun 2 andre hender som strøyk over beina hennes.

Det var ste-faren min, han satt på gulvet nedenfor senga og koste med beina til farmora mi.

 

Hun ble jo selvsagt sjokkert og spurte hva faen han driver på med. Han sa at han frøs og ville ligge i samma seng som henne. Hun jaget han ut av soverommet, og dagen etterpå sa han at han ikke husker noe.

 

Og nei, jeg tror ikke at han var full. Ste-faren min er svært måtelig med alkohol. Men hva vet vel jeg, full kan han jo alltids ha vært. Men sannsynligvis ikke.

 

Nå er farmora mi livredd. Dette er 3 dager siden, farmor sier at hun har vondt i magen osv. Og hun er ikke den personen som klager over ingenting.

 

Hun låser døra, hun tør ikke å åpne døra for meg en gang...Før låste hun aldrig døra. Nå er døra hennes låst døgnet rundt, og jeg må bruke hennes reservenøkkel for å komme meg inn i leiligheita hennes. Så dette var nok ingen trivlig opplevelse for henne...

 

Hva skal jeg gjøre? Snakke med henne? Si at ste-faren min har gått i søvne eller noe? Jeg vil ikke at hun skal være redd og jeg er urolig for henne nå, for hun har det ikke bra.

 

Ste-faren min er 67 år gammel, og en såpass gammel man bør jo ha bedre vett en å gi seg på en 83-åring som farmora mi.

 

Anonym poster: e77a6e7ae9dae62ec07fc08733174ba0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt.

 

Ja. Men ste-faren min er også syk, han er mano-depressiv og har vært det siden han var 19 år. Og nå har han sluttet å ta medisinen sin, så det kan jo være en årsak...

Den 67 år gamle mannen er helt hyper nå for tida, han klarer ikke å sitte i ro. Og han er våken stort sett døgnet rundt. Og han har fortalt meg, at han ved 2 ulike tilfeller den senste uka, har gått fram til ukjente damer og begynt å kline med dem. Ja, du leste rett. Kline. Som han selv sa...

 

Jeg er ganske sjokkert over han. Anonym poster: e77a6e7ae9dae62ec07fc08733174ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykt.

 

Ja. Men ste-faren min er også syk, han er mano-depressiv og har vært det siden han var 19 år. Og nå har han sluttet å ta medisinen sin, så det kan jo være en årsak...

Den 67 år gamle mannen er helt hyper nå for tida, han klarer ikke å sitte i ro. Og han er våken stort sett døgnet rundt. Og han har fortalt meg, at han ved 2 ulike tilfeller den senste uka, har gått fram til ukjente damer og begynt å kline med dem. Ja, du leste rett. Kline. Som han selv sa...

 

Jeg er ganske sjokkert over han. Anonym poster: e77a6e7ae9dae62ec07fc08733174ba0

Enten er dette pur trolling, ellers har stefaren din et ekstraordinært sexdrive.

 

Ingen 67-åring er så full av energi som dette. Sorry altså, dette virker for suspekt til å være av noe troverdiget IMO. :)

Endret av LostinSpace
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...