Gå til innhold

Hvordan ungå nordisk IP"sperre" på Netflix?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det selv tidligere i dag, og det gikk lekende lett. Jeg brukte også unblock-us.com, og det er bare helt utmerket. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kun abonnere på HBO Nordic, men etter dette her blir det både Netflix og HBO Nordic. Jeg kommer ALDRI til å få sett på alt uansett, og det er så kjekt å kunne sjonglere mellom Norge/USA :D

Lenke til kommentar

Jeg har testet denne løsningen i noen uker nå og det funker forsåvidt greit. Det eneste minuset er at jeg får ikke så forferdelig bra hastighet til US netflix. Er veldig sjeldent at den holder seg konstant på HD-kvalitet. Har også opplevd at filmen/serien har stoppet helt opp og må buffre på nytt, noe som er forferdelig slitsomt.

Faktisk så slitsomt at jeg vurderer å bare droppe hele greia. Og før dere sier noe, så har jeg 70/10Mbit internettlinje, så det er iallefall ikke problemet. :p

 

Noen andre som har liknende opplevelse?

Lenke til kommentar

Jeg har testet denne løsningen i noen uker nå og det funker forsåvidt greit. Det eneste minuset er at jeg får ikke så forferdelig bra hastighet til US netflix. Er veldig sjeldent at den holder seg konstant på HD-kvalitet. Har også opplevd at filmen/serien har stoppet helt opp og må buffre på nytt, noe som er forferdelig slitsomt.

Faktisk så slitsomt at jeg vurderer å bare droppe hele greia. Og før dere sier noe, så har jeg 70/10Mbit internettlinje, så det er iallefall ikke problemet. :p

 

Noen andre som har liknende opplevelse?

 

Merkelig. Jeg bruker US Netflix flittig på min Apple TV3, og har veldig bra bilde. Via trådløst nett vel og merke. Sitter med 20/1 mbit linje. Det er klart det skjærer seg av og til, men det mistenker jeg routeren min for. Den takler ikke mange enheter tilkoblet trådløst samtidig virker det som :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...