Gå til innhold

Begrensninger for gratis The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tre warzones, tre belønninger fra flashpoints og tre romoppdrag pr uke? Med tanke på at jeg i gjennomsnitt hadde null av dem pr uke gjør det meg ikke en dritt. Det største problemt er vel heller at jeg mer enn gjerne hadde beholdt abonnentet om spillet ikke hadde vært ræva. Det eneste interessante er historiene, og de er gratis. Way to go, BioWare...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fint at dette lar folk levle karakterer til 50 uten å måtte betale abbonoment. Det tar som regel en stund, særlig hvis du kjører flere klasser. De fleste som spiller slutter rundt nivå 30. BioWare håper nok å fange disse inn igjen. Jeg vil nok spille noe når det går F2P. Tre flashpoints osv. i uka høres greit ut for meg. For å være ærlig er det slitsomt å gjøre noe særlig mer enn det. Men er dette per konto eller per karakter?

Lenke til kommentar

Synes det er greit at folk får levle til 50 uten å betale, da det var denne delen av spillet som var bra.

 

Jeg levlet opp til 50 med BH, kul storyline, men rævva kompanjonger synes jeg. Det var aldri noe poeng å bruke noen andre enn den første jeg fikk. Men etter lvl 50 så møter man antiklimakset og må begynne med "gear hunting" via hard modes, warzones etc.. repetitivt og dødskjedelig.

Og "space missions" var jo triste greier, det fantes bare 3-4 av dem og de kom på ny i vanskeligere grader etterhvert.

 

Synd men de tok noen feil designvalg synes jeg.

Lenke til kommentar

first f2p men blei trial versjon med ingen level limit spillet hadde potensial men dei vil ikkje at det skal bli bra når dei bruker oppskrift osm er 5 år gammel...

 

Samme tidspunkt har vi Project eternity, og Jrpg spill som går enda lenger bak,.-------......-----

 

Den må du utdype deg litt mere i..

Retro City Rampage har nettop laget sin egen verisjon av nintendo spill med nesten samme kvalitet, spillet selger bra, ?? kan du nå fortelle meg om den 5 år gamle oppskriften ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...