Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet


Latias

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er Diskusjon.no

 

Om du føler deg støtt eller rett å slett i takler litt hån imellom supportere av de respektive lag så kan du jo alltids prøve ut Kvinneguiden eller kommentarfeltene på VG.no.

 

Om du tar deg en tur innom de andre lags tråder så vil du nok se at slik som dette er mer vanlig enn at du puster luft akuratt nå. Så ikke kom her og syt og grin om at du vil ha inn en moderator.

 

Og ikke ta ALT så seriøst.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er Diskusjon.no

 

Om du føler deg støtt eller rett å slett i takler litt hån imellom supportere av de respektive lag så kan du jo alltids prøve ut Kvinneguiden eller kommentarfeltene på VG.no.

 

Om du tar deg en tur innom de andre lags tråder så vil du nok se at slik som dette er mer vanlig enn at du puster luft akuratt nå. Så ikke kom her og syt og grin om at du vil ha inn en moderator.

 

Og ikke ta ALT så seriøst.

 

Jeg driter engetlig hva som skjer her, da mitt favorittlag er Chelsea. Jeg uttrykker bare min forundring over at det er flere United-fans her inne enn det det er City-fans,

 

Ble du virkelig så sår i ræva over inlegget mitt at du må ty til personangrep? Uprofft.

 

Synes det er merkelig at det skal være den såpeoperaen her inne, og at TS må forsvare seg for "alle penga" for ikke å bli angrepet av Unitied-fans som klager over City?

 

Jeg ser ikke noe problem i drittslenging om andre lag generelt, men i en lagtråd om City kan man holde seg for god til dette tullet. Drittslengingen kan man vel få fra seg i pubtrådene?

 

 

Og for å oppsummere poenget mitt her, Hvorfor lar moderatorene dette sirkuset kjøre nå det står klart og tydelig at dette er en tråd om Man City?

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Er jo tydeligt at du skjelden eller aldri henger i de andre trådene som omhandler lag som United, City, Chelsea og Arsenal for å nevne noen, for den siste setningen din viser egentlig bare din uvitenhet på det området.

 

ikke går eg til noe personangrep på deg i innlegget mitt over heller, om du vil peke på hvor det angrepet kommer så vil eg gjerne se det. Du derimot kommer med personangrep da du klarer å presse utav deg setningen

"Ble du virkelig så sår i ræva over inlegget mitt"
så der har du også noe å lære.

 

Og at du er forundret over antallet andre supportere enn de som tråder "tilhører" viser bare at du som eg har sagt tidligere ikke vet helt hva du prater om. Eg råder deg til å bruke litt tid i de andre trådene eg nevner over her så ser du hvor landet egentlig ligger i forhold til supportere fra andre lag.

 

Og det at det er en tråd om City betyr ikke at HVER setning må inneholde ordet "City" eller Manchester City", igjen så råder eg deg til å titte innom de andre trådene så ser du fort hvor vidt spekter av ting som blir diskutert der.

 

Og om du virkelig er Chelsea supporter så lurer eg også på hvorfor dette egentlig plager deg, og OM du virkelig er Chelsea supporter så har du kanskje vært innom Chelsea tråden før? Ikke? Nei så gjør det en dag det passer deg så ser du hva folk egentlig diskuterer, det MÅ ikke omhandle det laget tråden er for 100% av tiden, og andre lags supporter HAR lov å skrive noen innlegg selv om de ikke er supporter av akuratt DET laget.

 

Det var vel det eg hadde til deg, om du enda ikke skjønner hva dette forumet handler om og hvem som kan poste og hvor de kan poste, så føler eg at eg ikke lenger kan hjelpe deg, da eg har prøvd så gost eg kan å forklare deg det. Det står ikke på meg lenger med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo tydeligt at du skjelden eller aldri henger i de andre trådene som omhandler lag som United, City, Chelsea og Arsenal for å nevne noen, for den siste setningen din viser egentlig bare din uvitenhet på det området.

 

ikke går eg til noe personangrep på deg i innlegget mitt over heller, om du vil peke på hvor det angrepet kommer så vil eg gjerne se det. Du derimot kommer med personangrep da du klarer å presse utav deg setningen

så der har du også noe å lære.

 

Og at du er forundret over antallet andre supportere enn de som tråder "tilhører" viser bare at du som eg har sagt tidligere ikke vet helt hva du prater om. Eg råder deg til å bruke litt tid i de andre trådene eg nevner over her så ser du hvor landet egentlig ligger i forhold til supportere fra andre lag.

 

Og det at det er en tråd om City betyr ikke at HVER setning må inneholde ordet "City" eller Manchester City", igjen så råder eg deg til å titte innom de andre trådene så ser du fort hvor vidt spekter av ting som blir diskutert der.

 

Og om du virkelig er Chelsea supporter så lurer eg også på hvorfor dette egentlig plager deg, og OM du virkelig er Chelsea supporter så har du kanskje vært innom Chelsea tråden før? Ikke? Nei så gjør det en dag det passer deg så ser du hva folk egentlig diskuterer, det MÅ ikke omhandle det laget tråden er for 100% av tiden, og andre lags supporter HAR lov å skrive noen innlegg selv om de ikke er supporter av akuratt DET laget.

 

Det var vel det eg hadde til deg, om du enda ikke skjønner hva dette forumet handler om og hvem som kan poste og hvor de kan poste, så føler eg at eg ikke lenger kan hjelpe deg, da eg har prøvd så gost eg kan å forklare deg det. Det står ikke på meg lenger med andre ord.

 

Here we go again.

 

For å gjøre det klart, så skjønner jeg at dette er diskusjon.no, jeg skjønner at alle kan poste hvor som helst, men noen ganger, for å ikke drite seg ut, så frarådes det.

 

Dette er det jeg oppfatter som personangrep, men snille deg ville vel bare hjelpe meg :nei:

 

Om du føler deg støtt eller rett å slett i takler litt hån imellom supportere av de respektive lag så kan du jo alltids prøve ut Kvinneguiden eller kommentarfeltene på VG.no.

 

Og om du virkelig er Chelsea supporter så lurer eg også på hvorfor dette egentlig plager deg, og OM du virkelig er Chelsea supporter så har du kanskje vært innom Chelsea tråden før? Ikke? Nei så gjør det en dag det passer deg så ser du hva folk egentlig diskuterer, det MÅ ikke omhandle det laget tråden er for 100% av tiden, og andre lags supporter HAR lov å skrive noen innlegg selv om de ikke er supporter av akuratt DET laget.

 

Jeg har aldri sagt at andre lags supportere ikke kan legge inn inn poster, men i Chelsea-tråden (Så vidt jeg vet) er det ingen United-fans som kaprer tråden og later som om det er en drittslenginstråd om Chelsea. Grunnen til at jeg sjelden tar meg en tur innom klubbtrådene er at de er store og uoversiktlige, men det er en annen debatt.

 

Poenget mitt er at hvis du på død og liv må slenge dritt om et annet lag kan du vel gjøre det et annet sted, som for eksempel i United-tråden eller i en pubtråd? Til en sammenligning går du ikke over til naboen og sier at gardinene er stygge, gjør du vel?

 

Kan du vennligst vise til en lagtråd hvor noen stakkars supportere prøver å diskutere og så har United-trolls kapret hele diskusjonen, er du snill?

Lenke til kommentar

 

Og om du virkelig er Chelsea supporter så lurer eg også på hvorfor dette egentlig plager deg

 

Det plager meg fordi jeg bryr meg om de stakkars forumbrukere som er offere til din smålige og idiotiske trolling. Folk prøver å diskutere på en ordentlig måte, men du skal kapre tråden og trolle til det ytterste med dine idiotiske innlegg!

 

Dere får trøste dere med at United supporterne er relativt inaktive når United taper eller gjør det dårlig.

Og takk gud for det! Er møkk lei fotballforumtroll, enten de er supportere av Everton, Chelsea, Liverpool eller Manchester United!

Lenke til kommentar

Hvorfor du dobbelposter for å svare meg aner eg ikke.

 

Og du som "signerer" innleggene dine på forrige side i denne tråden med "Trololo" burde vel ikke gå så veldig langt i å kalle andre for troll eller hva?

 

Og det er jo tydeligvis helt opplagt at du bare kommenter mine innlegg fo å dra din egen trolling videre, når alt eg gjør er å pøve å forklare deg hvordan dette forumet fungerer og hvor alle kan poste i de trådene de selv ønsker.

 

Du er jo tidenes troll med disse påstandene dine over her, når du desperat prøver å stemple andre som troll. Du går langt i å komme med personangrep, sår i ræva osv og så kalle andre for troll når du selv prøver så godt du kan å dra andre ned på ditt nivå i en diskusjon.

 

Og det du mener eg personangrep er ingenting som går på deg som person, men ett tips om du er en sart person som tåler lite så gir eg deg tips til sider som kanskje passer deg bedre. Hadde eg sagt at du var en idiot, DA hadde du hatt en god sak, men igjen så feiler du.

 

Og om du mener eg "kaprer" City tråden så ber eg deg se oversikten over hvor mange innlegg brukere har der. Tråden har 351 svar, eg har 18 innlegg der. om du mener det er å kapre en tråd så burde du virkelig lese deg opp på hva å kapre egentlig betyr, For nok en gang så feiler forsøket ditt på å trolle pga dårlig innsikt.

 

Dette blir bare for dumt, og nå svarer eg deg rett og slett ikke mer fordi eg vil helst ikke være drivstoff for de patetiske trolleforsøkene dine lenger. Håper du finner andre ting å bruke tiden din på enn å trolle på ett diskusjonsforum.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Hvorfor du dobbelposter for å svare meg aner eg ikke.

 

Og du som "signerer" innleggene dine på forrige side i denne tråden med "Trololo" burde vel ikke gå så veldig langt i å kalle andre for troll eller hva?

 

Og det er jo tydeligvis helt opplagt at du bare kommenter mine innlegg fo å dra din egen trolling videre, når alt eg gjør er å pøve å forklare deg hvordan dette forumet fungerer og hvor alle kan poste i de trådene de selv ønsker.

 

Du er jo tidenes troll med disse påstandene dine over her, når du desperat prøver å stemple andre som troll. Du går langt i å komme med personangrep, sår i ræva osv og så kalle andre for troll når du selv prøver så godt du kan å dra andre ned på ditt nivå i en diskusjon.

 

Og om du mener eg "kaprer" City tråden så ber eg deg se oversikten over hvor mange innlegg brukere har der. Tråden har 351 svar, eg har 18 innlegg der. om du mener det er å kapre en tråd så burde du virkelig lese deg opp på hva å kapre egentlig betyr, For nok en gang så feiler forsøket ditt på å trolle pga dårlig innsikt.

 

Dette blir bare for dumt, og nå svarer eg deg rett og slett ikke mer fordi eg vil helst ikke være drivstoff for de patetiske trolleforsøkene dine lenger. Håper du finner andre ting å bruke tiden din på enn å trolle på ett diskusjonsforum.

 

Jeg synes det er veldig patetisk av deg å kalle meg for et troll når du braser inn i diskusjonen til City-folka og later som om jeg er den som troller.

 

Jeg skjønner godt at City-folka blir irriterte på trollingen i den tråden, ettersom alt du prøver å gjøre er å skape kvalm, sammen med noen Untied-supportere.

 

Det er ikke bare du som kaprer, men også enkelte andre United-supportere, ettersom halvparten av innleggene går ut på å erte på seg City-fans,

 

Jeg liker hvordan du strør rundt deg med begrepet "troller" når du åpenbart er den som burde føle deg truffet.

 

 

Når det gjelder Trolo, vil jeg bare oppklare at dette engetlig ikke har noen ting med trolling å gjøre, det er faktisk en russisk sang fra 1976 av Eduard Khil. Så derfor er ditt argument ugyldig.

 

Hvis du fortsatt skal mase videre, og på død og liv ikke kan ta kritikken til deg (Noe som også beviser at du er et troll), kan du mase videre i PM.

Lenke til kommentar

Kjære Oldemor. Et medlem med 7 års fartstid på forumet og over 15 000 poster er ikke å regne som et troll i ordets rette forstand. Et troll har som mål å bare spre uvilje, edder og galle overalt, og ikke bidra konstruktivt til god diskusjon.

 

Mao en person vi ville utestengt for lenge siden.

 

Kan dere starte å diskutere litt mer seriøst her, slik at dere heller kan jobbe med veien videre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjære Oldemor. Et medlem med 7 års fartstid på forumet og over 15 000 poster er ikke å regne som et troll i ordets rette forstand. Et troll har som mål å bare spre uvilje, edder og galle overalt, og ikke bidra konstruktivt til god diskusjon.

 

Mao en person vi ville utestengt for lenge siden.

 

Kan dere starte å diskutere litt mer seriøst her, slik at dere heller kan jobbe med veien videre?

 

Det er ikke sikkert at en person nødvendigvis er et troll overalt, selv om vedkommende er et troll i en diskusjon. Dere moderatorer må gjerne synes hva dere vil, men fakta er at United-trolls i en City-tråd hvor United-folka slenger dritt rundt seg, det er ikke en konstruktiv diskusjon.

 

Jeg uttrykket bare min forundring over City-tråden, hvor 90% av innleggene var drittslenging fra United-supportere.

 

Ja drite seg totalt ut er vel noe City kan, godt gjort å slippe inn to mål når klokka har tikket over 85 minutter også. Snakker om å drite seg ut, men godt jobbet å bare tape med 1 mål også når det fort kunne blitt stygge sifre tidlig i kampen. Men Ronaldo og co fikk vel vondt av dere til tider.

 

Dette oppfatter jeg som trolling og provosering av medlemmene som diskuterer.

 

City-tråden er totalt ødelagt av grinebitere og trolls, og jeg oppfordrer dere til å rydde opp der.

 

Som nevnt, så er antagelig IcedInsanity ikke et "fast" troll, men akkurat der, så var alt h*n gjorde nemlig som nevnt av deg, å spre edder og galle.

 

EDIT: Hva som er definisjonen av trolling kan være hipp som happ. Videre vil jeg understreke at mitt formål (eller det jeg gjorde) var IKKE å trolle. Jeg vil helst at noen viser til et inlegg hvor jeg har trollet i Citytråden.

 

IcedInsanitys inlegg som hadde for formål å trolle/skape kvalm, dette er uten tvil. Disse innleggene skapte kvalm i tråden.

 

Du, IcedInsanity, har tydeligvis ikke forstått hvor mye du "Banner i kirken" ved at du, og andre, gikk over til City-tråden for å så slenge dritt om City.

 

Du kan mase og kverulere så mye du vil, men allikevel vil du aldri kunne bevise at jeg troller, selv om du åpenbart strør rundt deg med ordet "Troll". Hvis det er et "Troll of the discussion" her, så er det trollet åpenbart deg!

 

Allikevel vil det alltid være unødvendig å gå over til City-tråden for å provosere, skape kvalm og erte på seg City-supportere! Dette vil du aldri kunne argumentere imot!

 

Hva dere gjør videre med trollingen fra flere hold i City-tråden får være dere admins/mods problem. Jeg er ferdig med trollingen/provoseringen/kvalmskapingen fra United-fans i City-tråden. Og hvis IcedInsanity absolutt må mase videre, og videre hevde at jeg troller, må han for all del mase videre i PM.

 

Og en siste ting, IcedInsanity vil ikke kunne hevde at det bare var vennlig kjekling i City-tråden. Dere moderatorer, hvis dere ikke har oppdaget det allerede, får se reine såpeoperaen hvis dere tar dere litt tid til å bla litt tilbake.

 

Til IcedInsanity: Hvis du absolutt mener at jeg troller, kan du vel klikke på linken i signaturen min, og så kan du fortelle meg hva i himmelens navn den sangen har med trolling å gjøre? Folk visste engang ikke hva trolling var når den sangen ble spilt inn.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Hold deg sånn noenlunde saklig uansett hvordan det går på fotballfronten, så går det fint, skal du se.

 

 

Det det hele startet med var at jeg stusset over all trollingen/ertingen/provoseringen i lagtråden. Det var ikke bare IcedInsanity, men jeg siktet heller aldri spesifikt til lagtråden. Jeg vil bare få dette overstått før det blir en heksejakt på meg her på fotballforumet, og/eller at jeg erter på meg moderatorer (administratorer).

 

Jeg føler at jeg kverulerer litt nå, men det er ett poeng jeg trenger å få fram. Du trenger nødvendigvis ikke å være et troll selv om du driver med trolling enkelte ganger.

 

IcedSanity er kanskje ikke et "rent troll", men det var trolling. Evt. provosering.

 

Og hvis dette er veldig vanlig at andre lags supportere kaprer lagtåder, ja da har dere noe å jobbe med.

 

Jeg blir litt irritert av at jeg, spesielt av IcedInsanity, blir erklært som "den store stygge ulven".

 

EDIT: IcedInsanity skriver det selv, sitat inlegg #351 i Citytråden: "Men bør egentlig avslutte nå siden eg bryter regel nr 1 på alle forum."

 

Og, hvis denne provoseringen er standard, hvorfor eksisterer da inlegg #51 i tråden?

 

EDIT 2: Nå går det ikke an å motargumentere at det var trolling. Det står i reglene her:

 

For eksempel ved å avvise Guds eksistens i diskusjon rundt et tema som tar teoretisk utgangspunkt i at Gud eksisterer, eller proklamere at "Manchester United er verdens beste lag" i en diskusjon om Liverpool. Dette er fremgangsmåter ment å skape kvalme, og ikke tilføre temaet noe konstruktivt og saklig.

 

Hvis jeg fortsatt ikke har bevist godt nok at dette er trolling, da vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Og den regelen er at man ikke skal mate trollet, derfor skrev eg at eg burde avslutte.

 

Du kommer til City-tråden, provoserer, skaper kvalm, og etter det så er du frekk nok til å påstå at City-fansa der inne er troll!? Unnskyld at jeg sier det, men LOL! City-tråden in a nutshell!

 

Dessuten siktet jeg aldri spesifikt til deg i utgangspunktet, det er ikke bare du som trollet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...