Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lille Johnny var 8 år, og som andre gutter på sin alder, veldig nysgjerrig. Han hadde hørt ganske mye om dette med sex av de andre guttene, og lurte på hvordan det egentlig foregikk. En dag gjemte han seg bak gardinene for å se på mammaen og pappaen sin for å se hvordan det hele foregikk. Dagen etter beskrev han det slik for kameratene sine: "Mamma og pappa satt og snakka en stund. Så slukket pappa nesten alle lampene og begynte å klemme og susse på henne. Jeg tror hun holdt på å bli syk, for ansiktet hennes ble så rart. Det syntes nok han også, for han tok hånden under blusen hennes for å kjenne på hjertet slik som doktoren gjør. Men han var nok ikke like flink som doktoren for han hadde problem med å finne hjertet. Jeg tror han også holdt på å bli syk for begge satt urolige og var veldig andpustne. Den andre handa hans må være ha vært kald for han tok den under skjørtet hennes. Hun ble enda verre, begynte å stønne, sukke og vred seg så hun nesten falt av sofaen. Det var da feberen kom. Jeg vet det var feber, for hun sa at hun følte seg så heit. Til slutt fikk jeg vite hva som gjorde dem så syke. Det var en stor ål som hadde kommet nedi buksene hans og nå hadde den bykset fram. Jeg sverger på at den var minst 25cm! Han holdt den fast så den ikke skulle stikke av. Men endelig ble mamma modig og prøvde å drepe den ved å bite hodet av. Jeg tror den bet henne, for hun begynte å gurgle og slapp taket. Etterpå tok hun tak i den med begge hender mens pappa tok opp en munnkurv som han tredde nedover ålen. Mamma lente seg bakover og rettet på beina så hun kunne få et godt grep rundt ålen. Han hjalp til ved å ligge oppå ålen som bakset som bare det. Hun begynte å stønne og vri seg, og de veltet nesten sofaen. Jeg tror de ville drepe den ved å mose den mellom seg. Etter en stund sluttet ålen å bakse og de sukket tungt. Pappa reiste seg og de hadde drept den. Jeg vet den var død for den bare hang der, og noe av innmaten var utenfor. Mamma og pappa var trette etter kampen, men de kom snart til liv igjen for han begynte å kysse og klemme på henne igjen. Jeg antar at åler er som katter, de har flere liv. Denne gangen prøvde de å drepe ålen ved at hun satte seg på den og etter ca 15 minutters kamp var ålen ordentlig død. Jeg vet den var død denne gangen for jeg så at pappa flådde den og skylte skinnet i do. LOL Uff... :D Bare barn kan tro sånnt :p

Fantastisk morsomt :p

 

 

 

Ellers, alle grove vitser er lov, men vis hensyn. Klager noen, så fjern den :)

Lenke til kommentar

Grove vitser? gjelder dette også rasistiske vitser?

Ikke mitt bord lenger, men strengt tatt nei, om vi skal tro forumets retningslinjer:

 

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

 

Og reglene for kategorien:

 

Det betyr at følgende ikke er tillatt:

* Rasisme og diskriminering i den grad det er i strid med lovverket.

* ...

 

Som sagt, nå er jeg pensjonert, men siden jeg forfattet begge regelsettene (retningslinjene sammen med mine medadmins) så har jeg en viss idé om hva som står der.

 

Som pensjonist er jeg for ytringsfrihet, inklusive for rasister. Men norsk lov og forumets regler sier altså noe annet. At rasisme er teit (og gjenspeiler intellektet til de som poster den) er en annen sak.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke mitt bord lenger, men strengt tatt nei, om vi skal tro forumets retningslinjer:

 

 

 

Og reglene for kategorien:

 

 

 

Som sagt, nå er jeg pensjonert, men siden jeg forfattet begge regelsettene (retningslinjene sammen med mine medadmins) så har jeg en viss idé om hva som står der.

 

Som pensjonist er jeg for ytringsfrihet, inklusive for rasister. Men norsk lov og forumets regler sier altså noe annet. At rasisme er teit (og gjenspeiler intellektet til de som poster den) er en annen sak.

 

Geir :)

 

Så kan jeg sette på spoler? Altså funker det jeg har forandret på nå?

Lenke til kommentar

Ein prostituert kjem ut frå ein bil, og går dermed til hjørnet det fleire prostituerte heldt til. Så kjem det eit spørsmål frå ei av dei som står like ved:

"Korleis fekk du denne pedofile mannen til å bli kunde? Du ser ikkje ut som om du er ein dag under 30!"

- "Det var da ingen sak. Eg berre fortalde han at eg ikkje brukte prevensjon, og at han skulle få den fulle foreldreretten til avkommet."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Gutten kom hjem fra skolen, og sa til pappaen sin: Veit du ka æ prøver å forestille no? Gutten smattet me leppene og gapte, smattet me leppene og gapte. Nei, det aner æ virkelig ikke. Det e hundremeter hekk for damer, sett fra undersiden...

 

sx2d2101.hovedspalte.jpg

Lenke til kommentar

En ung kvinne var gravid. En kveld satt hun og tenkte over hva som faktisk skulle skje. Hun var kjempeglad, så hun ringte søsteren sin og sa: "Jeg kan ikke tro jeg er gravid. Jeg har en person inni meg!". Søsteren svarte: "Så bra, men kan jeg ringe deg opp senere?. Jeg har også en person inni meg!". :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...