Gå til innhold

Valve med romspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I've got the weirdest boner..."

 

Jeg ELSKET Wing Commander Privateer. Jeg likte Starlancer. Jeg likte Freelancer MASSE. Men multiplayer var temmelig "bleh".

 

Hvis de kunne lage et multiplayer B2P/F2P ala Freelancer som var mer tilnærmelig og 'casual' enn EVE så tror jeg de ville få mange spillere. Jeg liker EVE, men det føles litt som deltidsjobb, og jeg ble stadig blåst i lufta av folk med skip som var tusenvis av ganger større enn mitt. Altså nubbesjans... i EVE er det grinding og allianser som teller. Det er ganske trist for alle andre, og lager en stor barriere. I tillegg til lærekurven som allerede ligger der. Jeg vil for all del ikke ha et overforenklet Freelancer-type spill. Gjerne mer komplisert enn Freelancer. Håper de finner en grense... og at dette prosjektet er ekte :)

Lenke til kommentar

"I've got the weirdest boner..."Jeg ELSKET Wing Commander Privateer. Jeg likte Starlancer. Jeg likte Freelancer MASSE. Men multiplayer var temmelig "bleh".Hvis de kunne lage et multiplayer B2P/F2P ala Freelancer som var mer tilnærmelig og 'casual' enn EVE så tror jeg de ville få mange spillere. Jeg liker EVE, men det føles litt som deltidsjobb, og jeg ble stadig blåst i lufta av folk med skip som var tusenvis av ganger større enn mitt. Altså nubbesjans... i EVE er det grinding og allianser som teller. Det er ganske trist for alle andre, og lager en stor barriere. I tillegg til lærekurven som allerede ligger der. Jeg vil for all del ikke ha et overforenklet Freelancer-type spill. Gjerne mer komplisert enn Freelancer. Håper de finner en grense... og at dette prosjektet er ekte :)

 

Utvikleren av alle spillene du nevnte jobber nå på Star Citizen, et crowdfunded spill av typen space sim.

http://www.robertsspaceindustries.com/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...