Gå til innhold

Hva er den siste filmen dere har sett på kino?


Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

Interstellar(:

 

Lenge siden jeg ble så skuffet og irritert over en film.

Alt for lang, forutsigbar, typisk amerikansk.

 

Lyden var forferdelig, musikken pompøs, effektene ikke imponerende, skuespillerne overspiller og handling og historie er pinlig og ikke troverdig!

 

Styr unna!

Endret av christdi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interstellar(:

 

Lenge siden jeg ble så skuffet og irritert over en film.

Alt for lang, forutsigbar, typisk amerikansk.

 

Lyden var forferdelig, musikken pompøs, effektene ikke imponerende, skuespillerne overspiller og handling og historie er pinlig og ikke troverdig!

 

Styr unna!

Oii, hmm jeg skal se den i morra. Så får danne meg et eget bilde.

 

Liker ikke sånn overamerikanske filmer som tar med seg den store egoen. Klarer ikke se slike filmer, men håper den ikke er sånn ille. De fleste ille filmer er krigsfilmer med USA der dem later som dem eer guder. Helt tragisk å se..

Lenke til kommentar

Interstellar(:

 

Lenge siden jeg ble så skuffet og irritert over en film.

Alt for lang, forutsigbar, typisk amerikansk.

 

Lyden var forferdelig, musikken pompøs, effektene ikke imponerende, skuespillerne overspiller og handling og historie er pinlig og ikke troverdig!

 

Styr unna!

Den kunne godt vært en time lengre siden den var nesten for godt pakka. Noen ting gikk litt vell fort.

 

Forutsigbar var den jo ikke. Eneste som var forutsigbar var at han faren skulle komme tilbake igjen og se barna sine.

 

Har faktisk ikke sett noen andre spillefilmer (mener ikke dokumentar eller faktafilm) som får fram begrepet tid og det som er viktig i livet og som holder mennesket i gang på en bedre måte. En film som faktisk kan sees om igjen og bygger på en del teorier vi ikke vet noe om eller vet lite om, så det kan ikke beskrives som lite troverdig, pga den bygger på en del beviste fenomener og på dagens teorier som bare ikke er mulig å gjenomføre i praksis, men som er der. Og det er med gjenomføringen at Si-fic delen kommer inn! ;)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Interstellar(:

 

Lenge siden jeg ble så skuffet og irritert over en film.

Alt for lang, forutsigbar, typisk amerikansk.

 

Lyden var forferdelig, musikken pompøs, effektene ikke imponerende, skuespillerne overspiller og handling og historie er pinlig og ikke troverdig!

 

Styr unna!

 

What?

 

Musikken var episk ikke så rart når det Hans Zimmer som komponerer det hele.

Skuespillerne er av toppkvalitet, det var en drøss med kjente gode skuespillere. De spilte veldig bra i denne filmen. Handling og historie er faktisk nokså troverdig. Det var ikke like pent som Gravity, men lydbilde og handlingen var veldig bra. Veldig godt gjennomført. I Gravity kunne du irritere deg grønn over de partiklene som stadig kom og ødela alt på sin vei. Partikler som alltid har flydd rundt jorden sammen med romstasjonen som stod urørt, men når de hovedpersonen dukker opp da ble plutselig partiklene livsfarlig og ødela hele romstasjonen i løpet av få minutter...

 

Sorry mac, jeg tror Interstellar er en av de mer troverdige filmene som går på kino med mindre du synes Ringenes Herre med alver og troll er mer troverdig. Det ble hyret en anerkjent stjernefysiker som rådgiver for filmen Interstellar, en stjernefysiker som også mener at filmen er troverdig. Selvfølgelig er ikke det nok til at si filmen er troverdig, men filmen bruker flere velkjente teorier, og noen mindre kjente som er med å underbygge troverdigheten.

 

Tiltross for at filmen var 3 timer lang følte jeg at jeg aldri at filmen var for lang. Det er Christopher Nolan som står bak denne filmen, han kjent for andre filmer som Inception, og likhet med Inception fanger den min kuriositet, og får meg til å filosofere på en tilfredstilene måte. Og med dyktige skuespillere, og vakker musikk med fengende handling skaper filmen en herlig harmoni. Et mesterverk som dette tar seg best ut på lerretet såklart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Exodus: Gods and Kings

 

En ok film, men nja ikke sånn superfan av sånne bibelting da.... og filmen gikk litt fort til tider selv om den varte ganske lenge :b

Den slutta sammtidig ok, men følte det bare var en midlertidig slutt og det må komme en 2 er for at den skal bli avslutta. Men ja man kan se den uten å dø eller føle wasted time så er ikke så ille.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Avatar på Colosseum. Full sal (Hvor mange er det plass til i den største på Colosseum?) - som fikk filmopplevelsen ødelagt av noen ungdommer som brukte laserpeker mot lerretet under kjærlighetsscenene, for da kjedet de seg... og det var jo så ustyrtelig gøy (for dem) med en rød prikk på strategiske steder...

 

Har ikke vært fristet til å kaste bort hundrelapper på kinobiletter etter det. Venter heller til filmen kan kjøpes.

 

Hvis en person i salen ødelegger for alle andre - blir personen bortvist?

Eller er det fortsatt like slapt ?

Endret av Rune_says
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så i går The Imitation Game. Må sio det er en av de beste filmene så langt. Så også Kingsman: The Secret Service, som var hysterisk morsom, samt vanvittig god overall. Anbefale den til alle som liker en komedie med en del action.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kingsman.

 

Startet som en parodi på gamle Bond-filmer, og var faktisk ganske morsom og sjarmerende. Men så gikk den på en ufordelaktig måte mer og mer bort fra parodi-sjangeren, og mer og mer over i action-sjangeren.

 

Se den hvis du er typen som påstår du liker gamle Bond-filmer, men som egentlig synes de er kjedelige.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Mad Max: Fury Road i dag.

For meg varte filmen alt for lenge med alt for lite handling. Den kunne vært mere variert eller mere duell scener.

Nå har jeg aldri sett noen av de gamle mad max filmene så mulig dette bare sånn filmene er at man kjører i mange dager rundt i en ørken og prøver stikke av med en super bil som tåler alt. + mennesker som tåler enda mere enn alt. En relativ okey, men ensidig og litt for lang film for så lite handling.



 

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...