Gå til innhold

[Løst] Meget misfornøyd!


Anbefalte innlegg

Er meget misfornøyd med moderatorer/administratorer av dette forumet. Det er snakk om uprofesjonell oppførsel, henviser til Zeph - hvor han nekter å slette tråd pga. personlig mening om utfallet av diskusjonen. Jeg sletter mine innlegg, men Zeph henter innleggene tilbake og låser tråden så jeg ikke kan forsvare innleggene lengere... Dette er meget, meget uproft!

 

Jeg skriver:

 

"Hei,

Jeg startet denne tråden http://www.diskusjon...owtopic=1463455 med hensikt at de som ønsket, kunne gi tilbakemeldinger på nettbutikken min. Dette har bare resultert i en uendelig diskusjon om reklamasjons rettigheter, og svar jeg som trådstarter ikke ser som relevant. Dette har nå utviklet seg til en meget negativ diskusjon som fremstiller min nettbutikk på en negativ måte med innlegg og informasjon som ikke er korrekt. Jeg setter veldig pris på at du som moderator fjerne hele denne tråden som jeg, brukernavn "napster1989" startet.

Mvh

Alexander"

 

Zeph svarer:

 

"Hei

Me slettar ikkje innhald på forumet med mindre det er særskilt god grunn for det. I dette tilfelle ser eg ikkje noko som skulle kvalifisere til sletting. Eg ser ikkje noko informasjon som ikkje er korrekt i tråden.

Du har fått tilbakemelding på butikken din, som du var ute etter. At det kom ein del negativ tilbakemelding må du akseptere, eventuelt fikse opp i ting og svare tilbake til brukarane.

Mvh

Zeph :)"

 

 

Vennligst fjern min konto hos diskusjon.no

Takk for meg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om du skal rope høyt om uprofesjonell oppførsel.

 

Du fikk muligheten til å forsvare deg før tråden ble stengt, men du valgte å avvise svarene du fikk og stå på ditt selv om du tok feil, noe som gang på gang ble bevist. Du brøt forumets retningslinjer da du fjernet innholdet i tråden din. Du har ikke krav på å få slettet egne innlegg som er en del av en større diskusjon. Mer om dette kan du lese på Datatilsynets nettsider.

 

Jeg kan deaktivere profilen din (evt. endre brukernavn og gjøre den mer anonym), men fullstendig sletting er dessverre ikke aktuelt.

 

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Det var da åpenbart at du ikke ønsket å komme med motsvar i tråden da du tok valget å slette alt innhold. Å stenge tråden er en naturlig respons når brukere prøver å sabotere tråder/diskusjoner fordi utfallet ikke ble det de håpet på.

 

Du ønsket tilbakemelding om konseptet og butikken. Reklamasjon og hvordan butikken din fungerer er en del av konseptet, og en essensiell del i tilbakemelding på en tjeneste/butikk. At responsen var kritisk, legitimerer ikke at det fjernes.

Endret av Rampage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...