Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på jobb-reise den tide hvor gaven skulle sendes, så jeg ba min bror om å sende den for meg. Dette fant jeg ut i dag at han selvfølgelig har klart å glemme helt bort, så den blir sendt imorgen med ekspress frakt, som gjør at det skal ta max 2 dager før den kommer fram. Beklager så mye for dette!

 

Har fortsatt ikke mottatt noe? Har du et sporingsnummer?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig hentet pakken som har ligget og ventet på meg over jul. Knallfornøyd er jeg. Inne i eska var det ikke bare én, men tre gaver =)

- Et glass med hjemmelaget vaniljesukker(med ordentlig vaniljestang)

- Hjemmelagde julebiscotti(kjempegode!)

- Og Sverre Sætres: Den store kakeboka

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da takker jeg meg selv for gave. Heldigvis kommer gaven til nytte for meg også!

 

Jeg må dog få si at det er kjipt å legge tid og penger i kort og gave, og i tillegg betale for sporing, også nektes den tatt i mot. Det finnes sikkert årsaker til dette, men en motsatt situasjon av mange andre. Hvis noen trenger trøstegave, Latias, melder jeg meg til det :)

 

Edit: takket være at jeg sendte med sporing kunne jeg få gaven i retur. Anbefales til neste års nisser, just in case!

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

*Rekker opp hånd*

 

Emils. sa at han skulle sende den når han kommer hjem, siden han rakk det ikke etter stress midt under eksamenperioden før jula. Vet jo ikke når han kommer hjem og når han skal sende, men siden han sa det for fire dager siden, velger jeg å avvente litt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...