Gå til innhold

Anmeldelse: Dishonored (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra du skriver at historien og karakteren er dårlige, og ser også at du nevner at spillet ble dummet ned ved å gi en løsning til spillere på sølvfat fordi testerne var for dumme til å tenke selv, selv om du kunne nevnt det tydeligere.

 

http://www.lazygamer...-too-difficult/

 

Så får leserne gjøre seg opp en mening om det fortjener en 9er og et kjøp eller ikke. Jeg er fremdeles ganske tvilende.....

 

Uansett milevis bedre enn den (som vanlig) forferdelige anmeldelsen til Pressfire.

 

plukke opp så mange verdigjenstander som mulig.

 

Er dette noe achievements/collectables-greier, eller gir de faktisk mening, og kan brukes til noe? Hvis det er det første så virker det som nok et spill som føler det er for dårlig til å stå på egne bein, og det er trist.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Bra du skriver at historien og karakteren er dårlige, og ser også at du nevner at spillet ble dummet ned ved å gi en løsning til spillere på sølvfat fordi testerne var for dumme til å tenke selv, selv om du kunne nevnt det tydeligere.http://www.lazygamer...-too-difficult/Så får leserne gjøre seg opp en mening om det fortjener en 9er og et kjøp eller ikke. Jeg er fremdeles ganske tvilende.....Uansett milevis bedre enn den (som vanlig) forferdelige anmeldelsen til Pressfire.

plukke opp så mange verdigjenstander som mulig.
Er dette noe achievements/collectables-greier, eller gir de faktisk mening, og kan brukes til noe? Hvis det er det første så virker det som nok et spill som føler det er for dårlig til å stå på egne bein, og det er trist.

 

Ah, glemte å nevne at du kan bruke pengene til å kjøpe ammo, oppgraderinger og andre godsaker. Skal oppdatere anmeldelsen. Takk!

 

Det som er med "neddummingen" er at den er langt fra obligatorisk. Om man ønsker å spille så "old school" som mulig er det fritt frem for det.

Lenke til kommentar

Det som er så kjekt her, er jo at du kan skru av alle krykkefunksjonane om du ikkje vil ha hjelp. Jamfør RPS sin Wot I think.

 

For dei som treng video har TB og vore tidleg ute med ein WTF is ...

 

Skjønner ikke helt hva du mener med skru av krykkefunksjoner, men kommer kanskje bedre fram om jeg sjekker kjeksvideoen? Man kan vel ikke skru av å bli levert løsninger på sølvfat? Er det enda flere ting som er dummet ned? :p

 

Kjeksen pleier uansett å være relativt nyansert i forhold til de fleste, så den må sees!

Lenke til kommentar

Du kan skru av objective markers, hint, også vidare. Veit ikkje heilt kor djupt det går, sidan eg diverre ikkje har spelet sjølv. :p

 

At ein vert servert løysingar på sølvfat er vel diskutabelt. Nokre av løysingane er sjølvsagt klare med ein gong du ser på dei, men det er jo gjerne 5-10 fullverdige måter å gjere kva som helst på. Kan ikkje sjå for meg at alle er like openberre.

Lenke til kommentar

Det som er så kjekt her, er jo at du kan skru av alle krykkefunksjonane om du ikkje vil ha hjelp. Jamfør RPS sin Wot I think.For dei som treng video har TB og vore tidleg ute med ein WTF is ...http://youtu.be/INPKd4JGtskBerre litt irritert for at eg må vente heilt til fredag, medan amerikanarane kan starte i morgon.

 

Du kan og starte i morgen, men da mister du Steam tilgangen din i 3 dager. Du kan bruke vpn for å aktivere spillet fra Amerika og deretter kjøre Steam i offline modus inntill spillet er ute her.

Lenke til kommentar

Du kan skru av objective markers, hint, også vidare. Veit ikkje heilt kor djupt det går, sidan eg diverre ikkje har spelet sjølv. :p

 

Hjelpe meg, blir jo bare verre og verre dette, men bra man kan skru det av, da! :p Så vidt jeg forstår så er det en løsning per oppdrag som blir servert på sølvfat for at den stakkars spilleren skal slippe å bli utfordret. Selv om man må tenke for å finne ut de andre løsningene så kommer jeg til å bli så sur av å bli behandlet som en idiot gjennom hele spillet at det kommer til å ødelegge mye av min opplevelse. :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
Du kan skru av objective markers, hint, også vidare. Veit ikkje heilt kor djupt det går, sidan eg diverre ikkje har spelet sjølv. :p
Hjelpe meg, blir jo bare verre og verre dette, men bra man kan skru det av, da! :p Så vidt jeg forstår så er det en løsning per oppdrag som blir servert på sølvfat for at den stakkars spilleren skal slippe å bli utfordret. Selv om man må tenke for å finne ut de andre løsningene så kommer jeg til å bli så sur av å bli behandlet som en idiot gjennom hele spillet at det kommer til å ødelegge mye av min opplevelse. :p

 

Du kan skru det av, ja. Og spillet belønner deg om du tar deg god tid, letter etter hint, overhører samtaler og utforsker. Det er slik mange av de alternative løsningene åpenbarer seg. Jeg har allerede lest biter og ting i andre anmeldelser som skiller seg kraftig fra de løsningene jeg hadde for hånd på noen av brettene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelpe meg, blir jo bare verre og verre dette, men bra man kan skru det av, da! :p Så vidt jeg forstår så er det en løsning per oppdrag som blir servert på sølvfat for at den stakkars spilleren skal slippe å bli utfordret. Selv om man må tenke for å finne ut de andre løsningene så kommer jeg til å bli så sur av å bli behandlet som en idiot gjennom hele spillet at det kommer til å ødelegge mye av min opplevelse. :p

 

Altså, den enklaste måten å gjere alt på er vel å springe rakt på og drepe alt. Det kjem alltid på sølvfat, liksom - sjølv bevakta gods har ein port og hoveddør. :p

 

Det kan du gjere. Er ikkje dermed sagt at det er den ideelle måten å spele på.

Lenke til kommentar

Vel, personlig synes jeg Gamer.no har vært veldig snille med storspill i det siste.... Men ser jeg vekk fra tall-skåren, så vitner uansett selve anmelderteksten om et svært sterkt spill. Jeg er glad for det. Arkane er flinke folk, de var ambisiøse med Dark Messiah, men fikk desverre ikke tid eller rom til å yte potensialet full rettferdighet. Det virker som at de endelig har fått det med Dishonored. Spillet kjøpes umiddelbart!

Lenke til kommentar

Altså, den enklaste måten å gjere alt på er vel å springe rakt på og drepe alt. Det kjem alltid på sølvfat, liksom - sjølv bevakta gods har ein port og hoveddør. :p

 

Det kan du gjere. Er ikkje dermed sagt at det er den ideelle måten å spele på.

 

Hvis du leser artikkelen jeg linket til, så tror jeg ikke akkurat at det er det de serverer på sølvfat. :p

 

In playtesting, Arkane found that people just weren’t all that able to go about finishing the mission using their own heads. without at least some sort of clue, people would just wander about aimlessly, hoping for the mission to complete itself.

 

“People would just walk around. They didn’t know what to do. They didn’t even go upstairs because a guard told them they couldn’t. They’d say ‘Okay, I can’t go upstairs.’ They wouldn’t do anything,” explained Arkane’s Julien Roby to Games.On.net

 

As a result, you might find a few solutions pretty much handed to you on a silver platter.

 

Fra anmeldelsen:

 

Her virker det veldig som om spillet foreslår at du skal dampe i hjel den uheldige politikeren.

 

Heller ikke akkurat run & gun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...