Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hvite ser egentlig fetere ut i virkeligheten, spesielt fordi de strekker seg etter fotens form. De ser veldig små ut når du ikke har de på. Utrolig gode å gå i. Jeg kan fortsatt ikke tro hvor utrolig godt kjøp det var.

Skrevet

Da har jeg vært på apoteket for å kjøpe krem/salve mot soleksem.

Om det ikke hjelper merkbart innen 1 uke måtte jeg til legen. Prøve ut "spesial"-solarium. Noen som har prøvd det og veit om det funker bra osv. ?

Skrevet
Jeg tror et standard solarium er vel så greit, hvis det er et slikt "express-solarium" du tenker på..

6513849[/snapback]

Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse.

Skrevet
Jeg kjøpte to par sko i Portugal, hos Nike Factory Store. Røverkjøp, fikk det til 550 kr. Veiledende pris er godt over 2000 kr til sammen. De hvite er Nike Air Huarache, og de røde er Nike Terminator Low. Når vi er inne på skostørrelser, er faktisk Terminator-skoa størrelse 42, og Huarache 45. Forstå det den som kan.

6512507[/snapback]

de røde og blå trodde jeg først var VIF sko, thank good it wasn't..

Nice var dem ;)

Skrevet

Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse.

6513906[/snapback]

Nei, når vi snakker lege-solarium har jeg ingen kunnskap. Beklager.

Skrevet

iPod bærevesker!

Tips til bærevesker? Begynner å bli litt lei mine to (begge er brune/lysebrune), kunne tenke meg noe mer "sexy" enn de to jeg har. Dessuten er det altfor mange som kommenterer mine i dag. :(

Jeg så på Vaja Cases, og de så jo ikke så aller verst ut?

Skrevet (endret)

Noen som vet om disse skoene kan skaffes i Norge og priser?

adidas-campus2.jpg

Jeg er helt forelsket i de skoene :love:

Edit: Noen som om det er noen forskjell på Campus og Campus2?

Endret av aspstein
Skrevet (endret)

Takk for svar, da må det bli ebay på meg da.

Vet du om alle Campus2 har rød såle? I tilfelle så syns jeg Campus (1) er finere.

EDIT: Ser ut som ikke alle har det nei :)

Endret av aspstein
Skrevet (endret)

Har sett de skoene på Retro i Trondheim. Kan hende lignende butikker fører de i andre deler av landet.

Endret av LarsP
Skrevet
Har sett de skoene på Retro i Trondheim. Kan hende lignende butikker fører de i andre deler av landet.

6517833[/snapback]

Kan stemme det... er ikke så ofte på Retro, men det hadde vært det første stedet jeg hadde sett hvis jeg var ute etter slike sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...