Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Leita etter Adidas Goodyear type skinn til dama, men skulle vise seg å være et helvete, både her, Oslo og i Køben..Så jeg får bestille over internett. (Hun har den "vanlige" versjonen så størrelse er null problem) Da mangler jeg bare en ting..linker på gode sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet dette bildet over på Recent Pic Post, men fikk en PM med et par spm. og ble bedt om å ta det her - so here goes. Det er Yves Saint Laurent sandaler (utrolig gode), kjøpt i Paris - prisen husker jeg ikke. :)

post-7722-1152342339_thumb.jpg

Skrevet

Chanel 4124 c. 125/13

Finner ikke noe skikkelig bilde av de på nett, bare av 4125 og de synes jeg ikke er så pene. De er litt logoflash, men jeg har prøvd veldig mange briller og det var de jeg kledde. :)

Skrevet (endret)

Robbie: Du, vet du hvor jeg kan få tak i slike tynne og litt smale skjerf? Så er perfekt et i den siste utgaven av King, men det hjelper meg så lite da jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i et slikt et... :hmm:

Endret av OShea
Skrevet
Robbie: Du, vet du hvor jeg kan få tak i slike tynne og litt smale skjerf? Så er perfekt et i den siste utgaven av King, men det hjelper meg så lite da jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i et slikt et...  :hmm:

6455883[/snapback]

Har du et bilde? Evt. farge/merke?

Skrevet (endret)
Jeg så et lignende et på SAND (Steen og Strøm). :)

6456333[/snapback]

Sand e dænsk! hehe

Når vi er inne på skjerf, kan noen skaffe meg et bilde av Thomas Gjertsen med slikt sjef, som han hadde på en kjendis- fest. for en stund tilbake. Har lyst å hvordan han har knytt skjerfet? Det var egentlig litt fett!

Endret av chris
Skrevet
Jeg så et lignende et på SAND (Steen og Strøm). :)

6456333[/snapback]

Sand e dænsk! hehe

Hehe, ja. Og det beste av alt er at han som jobber i SAND-butikken på Steen og Strøm blir kalt "Glam" av de andre ansatte. Jeg måtte le litt da jeg hørte det første gang.

Skrevet (endret)

Var i skottland for en mnd siden og kjøpte meg noen fantastiske Lacoste sko...

disse bare i mørke blå der det synes rødt...

(bestilte 3par til i går) 99,98£(eller noe) ganske billige for et par så sinnsykt kule sko...

Endret av CustomTP
Skrevet
Var i skottland for en mnd siden og kjøpte meg noen fantastiske Lacoste sko...

disse bare i mørke blå der det synes rødt...

(bestilte 3par til i går) 99,98£(eller noe) ganske billige for et par så sinnsykt kule sko...

6458134[/snapback]

Fire par av de kliss like skoene? :ohmy:

Det er kanskje noe i det om at folk er rare. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...