Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig så synes jeg falsk brunfarge ser 100% hjernedødt ut. Forsåvidt så gjelder det samme overdreven soling også, ser ut som grilla burhøns.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Personlig så synes jeg falsk brunfarge ser 100% hjernedødt ut. Forsåvidt så gjelder det samme overdreven soling også, ser ut som grilla burhøns.

5680852[/snapback]

Personlig foretrekker jeg det glatt foran det å være blek... Selvfølgelig er sommerbrun desidert best, men det er jo ikke så veldig greit på denne tiden av året.

Skrevet

5680852[/snapback]

Er så enig. Det ser komplett idiot ut med kjempebrune personer midt på vinteren. Er også ofte veldig lett å skille mellom ekte brunhet og falsk.

is108748783ka.jpg

Skrevet

Noen som vet av en nettbutikk som selger helt enkle hvite og/eller sorte T-skjorter? Ingen utpregende logo eller noe, bare helt enkle å ensfargede.

Skrevet
Noen som vet av en nettbutikk som selger helt enkle hvite og/eller sorte T-skjorter? Ingen utpregende logo eller noe, bare helt enkle å ensfargede.

5699063[/snapback]

Hva med å bare ta en tur på H&M?

Skrevet

Hvor kan jeg se et stort utvalg av diverse capser og bremmer? Helst norske internettsider, eventuelt butikker i Oslo.

Skrevet

5699063[/snapback]

Dressmann!

2PK kr 99 eller noe, og ta 3 betal for 2! :D

Skrevet
hennes har behaglige t-skjorter som er helt plain!

5743948[/snapback]

H&M har fleire heilt greie plagg, så lenge ein styrer vekk frå alt av jeans, undertøy og ullprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...