Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Big time OT: Godset ja... Får assosiasjoner til den gamle elektronikklæreren min som står og maner om sinuskurver når jeg tenker på Odds prestasjoner over de siste sesongene.

• Liker 1
Skrevet

Tenker på å kjøpe en av Aquascutum dressene på Malford of London. Noen erfaringer med deres dresser? Etter hva jeg har hørt er de kvalitetsmessig ca. på linje med Burberry, men hadde vært fint å få høre noen erfaringer!

Skrevet

Jeg har kun erfaring med Burberry sine trenchcoats - helt blank på dressfronten. Trenger en navy dress til i sommer, og til £250 virker de på Malford som et kupp.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i en slik genser?

Donald._The._Jane..jpg

Poco Loco har en del slike stripete gensere vet jeg, har en selv med blå striper, mulig de har rød også. Carlings vet jeg fører det.

Skrevet

Kjøpte en t-skjorte i den stilen fra Carlings. Jack and Jones, Carlings og den typen butikk er glad i striper, så det gjelder å bare finne noe uten "Harvard Rowing Team 1959" så er du good.

• Liker 3
Skrevet

Noen som har noen proxys i UK å anbefale? Kan jeg bruke Malford Of London? Skal kjøpe en pakke fra Asos og vil helst slippe toll.

Har kontaktet Malford men har ikke fått noen svar.

Skrevet

Noen som har noen proxys i UK å anbefale? Kan jeg bruke Malford Of London? Skal kjøpe en pakke fra Asos og vil helst slippe toll.

Proxy kan ikke forhindre toll. Alt en proxy gjør er å "lurer" nettbutikken til å tro at du er fra ett annet land. Dette brukes når butikken ikke sender til Norge.

Skrevet

Proxy kan ikke forhindre toll. Alt en proxy gjør er å "lurer" nettbutikken til å tro at du er fra ett annet land. Dette brukes når butikken ikke sender til Norge.

Når jeg nevnte proxy så mente jeg en person som sender pakken til deg. Det vil si at du kan sende det til adressen hans i England/USA eller hvor som helst hvor personen befinner seg. Så sender han videre til meg og kan markere pakken som gift og sette verdien lavere. Da kan jeg slippe unna toll.

Skrevet

Når jeg nevnte proxy så mente jeg en person som sender pakken til deg. Det vil si at du kan sende det til adressen hans i England/USA eller hvor som helst hvor personen befinner seg. Så sender han videre til meg og kan markere pakken som gift og sette verdien lavere. Da kan jeg slippe unna toll.

Ai ai ai, beklager. :whistle:

Skrevet

Har ikke brukt Malford of Londons proxytjeneste, men har kjøpt fra han ved 2 anledninger og med det inntrykket jeg har fått av handlene med han ville jeg lett brukt proxytjenestene også.

Skrevet (endret)

Ser ut til å være trygg i mine øyne, men de fremstår vel kanskje ikke som veldig proffe så personlig hadde jeg stått over. Delvis kontaktinformasjon er til stede + organisasjonsnummer ihvertfall.

Endret av lokeland
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny dress om et par uker, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Jeg har ikke råd til å strekke meg langt over 2000,-. Hva slags farge burde jeg gå for? Jeg bor i nærheten av Kristiansand, så dressen kjøpes nok der. Hvilke butikker burde jeg sjekke? Jeg er 18 år gammel, tynn og rundt 187cm høy.

Noen bilder til inspirasjon hadde også vært knall.

Skrevet

Nå har ikke jeg noe spesielt peiling på dress, så merker for du spørre andre om. Men siden du ikke nevner noe om hva den skal brukes til, så tipper jeg konfirmasjon. Gå for en grå eller navy farget dress, helst ikke svart og ihvertfall ikke svart med striper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...