Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com

Her er de jeg kunne tenkt meg:

Fred Perry

Fred Perry 2

Polo Jeans

Monitaly

Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første.

Hva syntes dere?

Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. :dribble:

k183964_gtfo.barker.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass?

Og hva vil du fram til med det innlegget der?

At vi allerede har en Bass-boy her på forumet, og nå kom det en til. Så lurte jeg bare på hva den neste Bass'en skal kalle seg :)

Skrevet

Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com

Fred Perry

Fred Perry 2

Polo Jeans

Monitaly

Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første.

Hva syntes dere?

Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. :dribble:

k183964_gtfo.barker.jpg

Er denne delen av forumet bare forbeholdt folk med samme smak og meninger? :hrm:

Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass?

Og hva vil du fram til med det innlegget der?

At vi allerede har en Bass-boy her på forumet, og nå kom det en til. Så lurte jeg bare på hva den neste Bass'en skal kalle seg :)

Hehe, da så. :thumbup:

Skrevet

Fred Perry

Fred Perry 2

Polo Jeans

Monitaly

Hva syntes dere?

k183964_gtfo.barker.jpg

Er denne delen av forumet bare forbeholdt folk med samme smak og meninger? :hrm:

Nei, men har aldri sett noen kule, fete, hvite sko.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Vil bare sånn i forbifarten nevne at det er poengløst å sitere fire poster bakover, spesielt når den ene posten inneholder et bilde. Unødvendig mye scrolling for de med små skjermer, bl.a.

Skrevet (endret)

Noen gode forslag på beater-sko jeg skal bruke på jobb?

Dvs. skinnsko er utelukket, det samme er hvite pimms :p

Er Jack Purcells i blå et godt alternativ? Riktignok har de en del hvit gummi da som garantert kommer til å bli fort styggt.

Endret av multisync
Skrevet

Har brukt 430 kroner hittil i år, og det blir vel ikke noe mer inntil jeg får lønn for april. Lå på litt over 2000 i mnd i gjennomsnitt fra og med august i fjor, som var da jeg flyttet hjemmefra og startet å leve på Lånekassen og ymse lønninger. Blir litt vanskelig å komme med et fornuftig svar siden jeg bare jobber på våren, sommeren og høsten.

Skrevet (endret)

Hvor mye bruker dere månedlig på klær? Selv bruker jeg ca 1 000, og budsjettet mitt holder på å ryke. :hrm:

Jeg har hittil ikke brukt en eneste krone i år, men nå har jeg som utfordring å ikke kjøpe klær i hele 2011. I fjor lå jeg vel på 2-300 kr per mnd i snitt.

EDIT: jo forresten, jeg måtte ha et par strømpebukser og noen truser forrige uke. Ca en hundrelapp til sammen.

Endret av cricket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...