Analmeth Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 (endret) Merker på buksa etter snusboksen, mobilen eller nøkler. Ikke vaske buksene på mange måneder. Skyldig. Endret 17. april 2010 av Frdlr
Swafty Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 (endret) Viser bare hvor harry norges største befolkning er. Er så utrolig mye G-star og Ed-hardy, kan ikke skjønne hvordan folk syntes det ser bra ut "Ikke vaske buksene på mange måneder" WTF Åssen kan noen vite det, så lenge den ikke lukter eller ser skitten ut? Jeg vasker som regel iokke buksene mine, bare tørker vekk flekker, og lufttrøker/har de i fryseren. Endret 18. april 2010 av Overdox
thrice Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Okei, skal på prom om ett par uker, daten min har en kjole i bright coral (vet ikke helt hva dette blir på norsk) og jeg skal leie tuexdo. Kan jo alltids kjøre svart tuxedo med bow tie i dressfargen hennes, men det blir ca 90% av elevene på skolen gjøre. Noen som har andre forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Sorry, men det er tacky og krampeaktig.
AT1S Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Fra lokalavisen, som hadde et lite bilag om hva som var trendy. Moteriktig nå: Merker på buksa etter snusboksen, mobilen eller nøkler. Bruke sandpapir for å få slitte bukser. Ikke vaske buksene på mange måneder. Rive eller klippe hull i buksene. Det er kkulest hvis trådene i buksene kommer frem. Bukser som er syrevasket. Nå lo jeg godt!
Frigata Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Er det frå ei lokalavis i indre Østfold eller? Syrevaska bukser!??
Paisley Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Hvis det var de Diesel loaferene så liker jeg de, har sett de før også. Stemmer. Vet ikke helt med kvaliteten da, men tror jeg kjører på. likte de veldig godt selv, og vurderer sterkt et kjøp. Er loafers generelt sett store i størrelsen?
fkm Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 (endret) Er loafers generelt sett store i størrelsen? Loafers er en skotype, og størrelsen varierer selvfølgelig etter merke og modell, som alle andre skotyper. Endret 21. april 2010 av Alastor
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Noen merker fører loafers som er store i størrelsen. Andre merker fører loafers som er mindre i størrelsen. Derfor er det vanskelig å si at loafers er store/små i størrelsen. Dette gjelder forsåvidt andre skotyper også.
Paisley Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg ba ikke om en vurdering av spørsmålet, jeg ønsket et svar på spørsmålet, og følg gjerne silkepinnes eksempel på et ordentlig og presist svar. Jeg er da fullt klar over at merker opererer med sko i forskjellige størrelser, men da jeg har hørt av andre personer at de er generelt sett store i størrelsen ønskte jeg et svar på et enkelt spørsmål før jeg svir bort et par tusenlapper. Endret 18. april 2010 av FVL
hvorre Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Trenchen min må snart rengjøres..har lest ett eller annet sted at dette er noe som kan gjøres i vaskemaskin på lav temperatur, men er litt skeptisk, i og med at det står "dry clean only" på den. Noen tips?
Jule3 Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe en enkel navy windbreaker til hverdagsbruk nå fremover. Noe ala den her. Har dere noen innvendinger/ forslag til hva som kan se bedre ut? Skal kombineres med en preppy-casual stil. Forresten, har dere noen innvendinger mot å kjøpe navy til bruk nå fremover? navy passer jo til så å si alt så det hadde vært kjekt å ha en i den fargen. Takk
Henrik C Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Navy er en lur farge, og en windbreaker er alltid kjekt å ha. Du kan jo også se litt på quilted jakker, jeg skal ha meg en til høsten, bestiller nok i løpet av sommeren, men de ser bedre ut på våren og høsten enn på sommeren.
darkness| Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 (endret) Da leverer du den til rens, Hvorre. Endret 20. april 2010 av darkness|
thrice Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Noen av dere som vet hvor jeg får tak i en blazer man kan brette opp?
PatSharpX Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Ikke umulig at de har noe sånt hos Volt. Har sett på noen der før, men ingen som passet meg ordentlig.
hvorre Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Mener å ha sett noe lignende hos Asos, faktisk...
KKake Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Dama fant seg et spesielt, men tøft plagg på Fretex her om dagen. Ser ut til å være noe ála en blazer, men med korte ermer og et mye tynnere stoff. Noen som vet hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå