PatSharpX Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Kommer faktisk ann på anledningen også ja. Hmm kan jo kanskje funke det er jo farger som kan passe sammen. btw AnewZ kanskje på tide å fjerne nisseluen på avataret snart?
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Kanskje på tide å bytte nick og, eller hva anus?
darkness| Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Haha. Ja, var akkurat det jeg mente Nei, jeg mente at jeg synes Burberry er litt snobbete, om de enn har de flotteste trenchene. Og det lyser Burberry med en gang man ser innsiden. Og problemet er? Problem og problem Det er ikke et problem, det er bare ikke helt meg, og uansett så er det for dyrt.
McMuffin Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Kommer ann på nyansene som pat sa, men jeg mener det kan se bra ut. Hva var anledningen? Anledningen var egentlig ganske konservativ, så kanskje litt dårlig timing, men synes nyansene funket bra.
AnewZ Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 btw AnewZ kanskje på tide å fjerne nisseluen på avataret snart? Jeg burde nesten det, hehe. Kanskje på tide å bytte nick og, eller hva anus? Det burde jeg også
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du har jo en fin anledning til å gjøre dette nå som du runder 3000 (!) innlegg
Jonas. Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 (endret) Nye sko i dag, lilla loafers fra Liverpool shoes (Sorry Fredrik...)! Svært fornøyd, føler det er en "take it to the next level"-sko (kan gjøre et ganske godt antrekk til et veldig godt etc.) Endret 17. april 2010 av Jonas.
Bebeluv Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Ser mange her har kjøpt loafers, og jeg er vell ikke et unntak. Ble grønne loafers på meg, for noen uker tilbake.
Nash Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Gz, har lyst paa et par Liverpool loafers naa. Blir to par lilla loafers i aar det kanskje
Jonas. Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Faen da, da kommer vi jo til å ha like sko på skolen Hvorfor to par?
fkm Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Nye shæss i dag, lilla loafers fra Liverpool shoes (Sorry Fredrik...)! Svært fornøyd, føler det er en "take it to the next level"-sko (kan gjøre et ganske godt antrekk til et veldig godt etc.) Slutt å kall det shæss, så tilgir jeg deg.
Nash Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Faen da, da kommer vi jo til å ha like sko på skolen Hvorfor to par? Sant det, du skal soeke inn her. Kjopte et par lilla Massimo Dutti loafers i februar, men de Liverpool skoene faar meg til aa angre paa kjopet
Teac Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Noen som vet hvilken jakke han til høyre har. Den lyseblå/mørkeblå jakken og hvor jeg får tak i den. Tror det er en Windrunner, men finner ikke akkurat den på ebay. Noen tips? Prøver å embede videoen, men de har visst fjerna youtube knappen.
Jonas. Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Slutt å kall det shæss, så tilgir jeg deg. Haha, får vel det da... Har blitt en vane i det siste
KKake Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Noen som vet hvilken jakke han til høyre har. Den lyseblå/mørkeblå jakken og hvor jeg får tak i den. Tror det er en Windrunner, men finner ikke akkurat den på ebay. Noen tips? Prøver å embede videoen, men de har visst fjerna youtube knappen. Er nok en Windrunner ja. Men siden videoen er japansk, mulig du finner den på noen japanske nettbutikker? Bare kjør dem gjennom Google Translate, så blir det nok noen lunde forståelig. Btw, for å embede videoer etter forumupdaten, så gjør det slik: [media]http://www.youtube.com/watch?v=uS1exujG3cY&[/media]
Ulriksen Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Okei, skal på prom om ett par uker, daten min har en kjole i bright coral (vet ikke helt hva dette blir på norsk) og jeg skal leie tuexdo. Kan jo alltids kjøre svart tuxedo med bow tie i dressfargen hennes, men det blir ca 90% av elevene på skolen gjøre. Noen som har andre forslag til hvordan jeg kan gjøre dette?
AnewZ Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Ikke prøv å match daten din med et bowtie eller noe, finn noe som komplimenterer heller
Henrik C Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Fra lokalavisen, som hadde et lite bilag om hva som var trendy. Moteriktig nå: Merker på buksa etter snusboksen, mobilen eller nøkler. Bruke sandpapir for å få slitte bukser. Ikke vaske buksene på mange måneder. Rive eller klippe hull i buksene. Det er kkulest hvis trådene i buksene kommer frem. Bukser som er syrevasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå