Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Det er ikke mye som skiller disse formmessig fra sebago sine. Sømmene og lissene er også nesten identiske, utifra bilder ihvertfall. Det er sikkert grei kvalitet for prisen, men når du inkluderer frakt og mva, så er det ikke mer enn en hundrelapp til du får kjøpt et par sebago fra ebay. Er ikke sikker på om du får dem i den fargen da. Uansett så synes jeg det skoparet er ganske pent
Atald Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 (endret) Med tanke på hvor vonde skoene jeg fikk fra Asos var sist, hadde jeg lett valgt Sebago over de. Red.: Har bare testet Asos-sko en gang. Endret 13. april 2010 av Atald
WASD Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Vel, var det skinn? Foten vil vel utvide de der ganske bra. Har ikke funnet noen fra sebago som tøy dessverre.
Noburu Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg så på Charles Bass' blogg for litt siden, og kom over dette slipset fra Gitman Bros.: Er det noen som vet hvor man får tak i det slipset? Ble nesten forelsket i det :| Endret 13. april 2010 av Noburu
PatSharpX Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av. Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank?
MagnusW Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Vår-/sommerjakker, hva har folket? Ble en Barbour quilted jakke på meg i dag, men trenger noe som også kan brukes når det blir enda litt varmere.
SML Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Bruker som regel aldri jakke om våren/sommeren siden det er varmt nok til å bare gå med genser. Men hvis det skulle bli kjølig slenger jeg på trenchen.
Kavinsky Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av. Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank? Om ikke Google Translate kan kanskje jeg hjelpe til, monsieur.
Henrik C Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Faen da, kommer jo aldri noe GQ! Begynner å bli lenge siden jeg bestilte, men har ikke kommet noe. Sinna email på vei!
Kavinsky Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Faen da, kommer jo aldri noe GQ! Begynner å bli lenge siden jeg bestilte, men har ikke kommet noe. Sinna email på vei! Det kom to utgaver mellom ordretidspunkt og første blad for meg. Så det tar litt tid, og lenger enn det de sier. Jeg skulle også sende mail, men man måtte logge seg inn på en side for å kontakte GQ og der hadde jeg hverken brukernavn eller passord...
Henrik C Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg har fått mitt medlemsnummer jeg. Fikk det på mail etter at jeg spurte om hvordan jeg kunne logge inn for å sjekke ordren, for den første gikk ikke gjennom.
Kavinsky Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Det orkert ikke jeg anywho, bestillte i desember, fikk mars som første utgave!
Bebeluv Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg har fått mitt medlemsnummer jeg. Fikk det på mail etter at jeg spurte om hvordan jeg kunne logge inn for å sjekke ordren, for den første gikk ikke gjennom. Har du betalt?
Henrik C Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jess, har betalt (og de har trukket penger fra kontoen ordentlig, forrige gang trakk de aldri)
Jule3 Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Beige chinos kombinert med svarte chealsea boots. Funker det nå om dagen? Vet det ikke er optimalt, men hva syns dere om det? Blir det stygt?
AnewZ Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Har ikke sett det, men er ikke noe jeg ville brukt hvertfall.
fkm Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Beige chinos kombinert med svarte chealsea boots. Funker det nå om dagen? Vet det ikke er optimalt, men hva syns dere om det? Blir det stygt? Det er nok for sent på året for chelsea boots, og sort og beige er heller ikke en optimal kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå