Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Det er ikke mye som skiller disse formmessig fra sebago sine. Sømmene og lissene er også nesten identiske, utifra bilder ihvertfall. Det er sikkert grei kvalitet for prisen, men når du inkluderer frakt og mva, så er det ikke mer enn en hundrelapp til du får kjøpt et par sebago fra ebay. Er ikke sikker på om du får dem i den fargen da. Uansett så synes jeg det skoparet er ganske pent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med tanke på hvor vonde skoene jeg fikk fra Asos var sist, hadde jeg lett valgt Sebago over de.

Red.: Har bare testet Asos-sko en gang.

Endret av Atald
Skrevet

Vel, var det skinn? Foten vil vel utvide de der ganske bra. Har ikke funnet noen fra sebago som tøy dessverre.

Skrevet (endret)

Jeg så på Charles Bass' blogg for litt siden, og kom over dette slipset fra Gitman Bros.:

ties-gitman-bros.jpg

Er det noen som vet hvor man får tak i det slipset? Ble nesten forelsket i det :|

Endret av Noburu
Skrevet

Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av.

Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank?

Skrevet

Vår-/sommerjakker, hva har folket?

Ble en Barbour quilted jakke på meg i dag, men trenger noe som også kan brukes når det blir enda litt varmere.

Skrevet

Bruker som regel aldri jakke om våren/sommeren siden det er varmt nok til å bare gå med genser. Men hvis det skulle bli kjølig slenger jeg på trenchen.

Skrevet

Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av.

Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank?

Om ikke Google Translate kan kanskje jeg hjelpe til, monsieur.

Skrevet

Faen da, kommer jo aldri noe GQ!

Begynner å bli lenge siden jeg bestilte, men har ikke kommet noe. Sinna email på vei!

Det kom to utgaver mellom ordretidspunkt og første blad for meg. Så det tar litt tid, og lenger enn det de sier. Jeg skulle også sende mail, men man måtte logge seg inn på en side for å kontakte GQ og der hadde jeg hverken brukernavn eller passord...

Skrevet

Jeg har fått mitt medlemsnummer jeg. Fikk det på mail etter at jeg spurte om hvordan jeg kunne logge inn for å sjekke ordren, for den første gikk ikke gjennom.

Skrevet

Jeg har fått mitt medlemsnummer jeg. Fikk det på mail etter at jeg spurte om hvordan jeg kunne logge inn for å sjekke ordren, for den første gikk ikke gjennom.

Har du betalt?

Skrevet

Beige chinos kombinert med svarte chealsea boots. Funker det nå om dagen?

Vet det ikke er optimalt, men hva syns dere om det?

Blir det stygt?

Skrevet

Beige chinos kombinert med svarte chealsea boots. Funker det nå om dagen?

Vet det ikke er optimalt, men hva syns dere om det?

Blir det stygt?

Det er nok for sent på året for chelsea boots, og sort og beige er heller ikke en optimal kombinasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...