Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser det har vært mye aktivitet her nå i det nye året det er flott!

Blir en del lesing på meg nå da siden jeg ikke har fått lov til å bevege meg i nærheten av en pcskjerm siden nyttårsaften pga hjernrystelse.

Håper 2010 blir ett fasjonabelt år for dere alle :)

Edit: Må si jeg ble glad da jeg så at Charles Bass har valgt å komme tilbake til oss! Det var en gledlig nyhet i en ellers kjip uke!

Endret av GnoMiz
Skrevet

Mottok nettopp en "skreddersydd" standard hvit skjorte til pene 349,- fra www.tailorstore.no. Må si at jeg virkelig er imponert over passformen. Kvaliteten på stoffet virker også helt grei for meg som kun skal bruke den til mørk dress maks to-tre ganger i året. Kan anbefales for de som er høye og tynne og derfor sliter med å finne skjorter som ikke blir aaaalt for baggy og ikke har for høye krav til stoffkvalitet.

Anyway, siden jeg er såpass fornøyd med skjorten leker jeg med tanken å bestille meg et par skjorter derfra som kan brukes for seg selv på byen eller på fest. Passer godt for studentøkonomien min. :)

Hva slags stoff/farger/mønster liker dere på skjorter dere bruker for seg selv? Plaine eller mønster? Kommer det an på hvor formelt det skal være?

Skrevet
Hvor gamle er folket her egentlig? :)

18 i Februar!

I dag har jeg faktisk handlet meg et par sko og et nytt slips. Tar noen bilder senere, men blir med mobil cam så gidder ikke legge ut i bildetråden, så må spamme her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...